וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה לנוער: ישי עוליאל הפסיד בגמר לז'ומבור פירוש

הישראלי בן ה-17 פתח טוב את המשחק וניצח את המערכה הראשונה, אך יריבו צבר ביטחון, שלט בשתי המערכות שלאחר מכן וניצח 6:4, 4:6, 3:6 בדרך לזכייה בטורניר כולו

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. רויטרס
אכזבה בגמר. עוליאל/רויטרס

ישי עוליאל הפסיד היום (שבת) בגמר אליפות אוסטרליה לנוער, 4:6, 6:4, 6:3 לז'ומבור פירוש ההונגרי (1,505 בדירוג העולמי). הישראלי בן ה-17 מסיים טורניר מצוין מבחינתו, אך למרות היכולת הטובה שהציג הוא איבד ריכוז ברגעי ההכרעה ונכנע להונגרי שהפגין יכולת טובה במשחק הגמר. עוליאל לא הצליח להיות הישראלי הראשון שזוכה בטורניר הגברים לנוער, אך יכול להיות מרוצה מהיכולת שהציג ומנקודות הדירוג שצבר.

זה היה המפגש הראשון בין שני השחקנים ופירוש היה זה שפתח טוב יותר את המשחק, אך עוליאל התעלה במערכה הראשונה, שבר את יריבו פעמיים וניצח 4:6. ההונגרי צבר ביטחון במערכה השנייה, הגיע יותר לרשת וניצח 4:6 בדרך ל-1:1. בהמשך ההבדל בין הביטחון של השניים נראה לעין כשעוליאל היה מעט שפוף, בעוד פירוש היה נחוש, הלהיב את הקהל וניצח את המערכה השלישית 3:6 בדרך לזכייה בטורניר.

עוד בנושא:

רפאל נדאל בטירוף אחרי העלייה לגמר, כל התגובות והציוצים

ז'ומבור פירוש טניסאי הונגרי. רויטרס
התעלה במאני טיים. פירוש/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה 1:

הפתיחה לא היתה טובה עבור עוליאל, שהפסיד 40:0 במשחקון הראשון. בשני הוא הצליח להציל שתי נקודות שבירה, אך נשבר בסיום ונכנס לפיגור 2:0. במשחקון השלישי עוליאל שבר בחזרה כולל נקודה אחת מרשימה, והצליח לחזור לעניינים, כשגם ברביעי הוא נראה טוב עם 0:40 חלק. בהמשך השחקנים שמרו על ההגשות שלהם, בדרך ל-3:3 במערכה. עוליאל המשיך לצבור ביטחון, שבר פעם נוספת במשחקון השביעי, ניצח את השמיני ועלה ל-3:5. פירוש הצליח לצמק, אך עוליאל שוב שיחק עם הגשות חזקות וניצח 4:6 את המערכה הראשונה.

נתוני המערכה:

אייסים: 0:1 לעוליאל

שגיאות כפולות: 0:1 לפירוש

נקודות שבירה: 2 מ-3 לעוליאל, 1 מ-3 לפירוש

נקודות 27:29 לעוליאל

מערכה 2:

פירוש עלה ל-0:1, אך עוליאל עם טכניקה טובה ומשחק טוב מהקו האחורי, השווה ל-1:1. פירוש החל להראות טוב יותר ככל שנמשכה המערכה השנייה. ההונגרי הציג טניס טוב, שבר את עוליאל ועלה ל-1:3. השליטה של ההונגרי נמשכה גם במשחקון החמישי, בדרך ל-1:4. עוליאל שיחק על חבטת כף היד של ההונגרי, וצימק ל-4:2. פירוש היה תזזיתי יותר לעומת עוליאל, וכבר עלה ל-2:5, אך הישראלי צימק בזכות טעויות של ההונגרי. פירוש יצא מריכוז, עוליאל שיחק טוב מהקו האחורי, שבר וצימק ל-5:4. למרות זאת, הוא לא שמר על ההגשות ופירוש ניצח את המערכה 4:6.

נתוני המערכה:

אייסים: 0:1 לפירוש

שגיאות כפולות: 1:2 לעוליאל

נקודות שבירה: 1 מ-2 לעוליאל, 2 מ-2 לפירוש

נקודות 23:29 לפירוש

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ישי עוליאל טניסאי ישראלי. רויטרס
יכול להיות מרוצה מההופעה בטורניר כולו. עוליאל/רויטרס

מערכה 3:

שפת הגוף של עוליאל שידרה חוסר ביטחון והוא לא הצליח להתעלות ברגעים חשובים של המשחק. פירוש לעומתו, שוב פתח טוב את המערכה ועם גיוון במשחק עלה ל-0:1 מהיר. הישראלי הצליח לחזור במשחקון השני עם טניס טוב ואלר שניצח בראלי הארוך במשחק, השווה ל-1:1. במשחקון השלישי פירוש ביצע טעויות בלתי מחויבות ופיגר 40:0, אך חזר ועלה ל-1:2. עוליאל שמר על ההגשות והשווה ל-2:2. גם פירוש שמר על ההגשות, נראה נחוש מאוד ועם הרבה התלהבות עלה ל-2:3. עוליאל פספס הזדמנות גדולה לנצח את המשחקון שאחרי, פירוש ניצל זאת, שבר את יריבו ועלה ל-2:4. היתרון המנטלי של ההונגרי נמשך, והוא עלה ל-2:5. עוליאל לא איבד תקוה, ושבר בחזרה בדרך ל-5:3. זה לא הספיק לישראלי שהיה שבור בסיום, ופירוש ניצח 0:40 במשחקון האחרון בדרך ל-3:6 ולזכייה בטורניר.

נתוני המערכה:

אייסים: 1:1

שגיאות כפולות: 0:0

נקודות שבירה: 0 מ-3 לעוליאל, 1 מ-3 לפירוש

נקודות 23:34 לפירוש

נתוני המשחק:

אייסים: 2:2

שגיאות כפולות: 2:2

נקודות שבירה: 3 מ-8 לעוליאל, 4 מ-8 לפירוש

נקודות: 75:90 לפירוש

בעולם הספורט הישראלי פירגנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully