וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון שביעי ברציפות לאינטר, שעלתה למקום הרביעי

הנראזורי המשיכו לדהור, הפעם עם 0:3 קליל על פסקארה, שספגה הפסד 14 העונה. דאמברוסיו (23), ז'ואאו מריו (43) ואדר (73) כבשו. אינגלזה (90) העניק לקייבו 0:1 דרמטי מול לאציו באולימפיקו

שחקני אינטר חוגגים. AP
בכושר נהדר. אינטר/AP

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם ניצחון מפתיע של קייבו - 0:1 בחוץ על לאציו משער בדקה ה-90. אינטר המשיכה לדהור ועלתה למקום השלישי עם 0:3 על פסקארה.

אינטר - פסקארה 0:3

הדהירה של הנראזורי נמשכה עם ניצחון שביעי ברציפות, הפעם מול נועלת הטבלה. דנילו דאמברוסיו (23) נגח את הראשון מבישול של מרצלו ברוזוביץ', ז'ואאו מריו (43) דחק ממטר אחרי מסירת רוחב נהדרת של איבן פרישיץ' ואדר (73) המחליף הוסיף בדרך למקום הרביעי, פער שתי נקודות מלאציו. נועלת הטבלה ספגה הפסד 14 העונה כאשר ניצחון הליגה האחרון שלה היה אי שם באוגוסט האחרון.

רוברטו אינגלזה שחקן קייבו. GettyImages
בדקה האחרונה. רוברטו אינגלזה/GettyImages

לאציו - קייבו 1:0

בלי הסקורר המוצהב צ'ירו אימובילה (11 שערי ליגה העונה) המארחת לא הצליחה לפרוץ את הגנת קייבו, שבסופו של דבר גם הענישה עם שער דרמטי שקטע עבורה רצף של חמישה הפסדים. האורחים רגילים לנצח באולימפיקו פעם בארבע שנים, אז אחרי 2009 ו-2013, יש להם ניצחון חוץ על לאציו גם ב-2017. השוער סטפנו סורנטינו הצטיין במחצית הראשונה מול נגיחה של פיליפ ג'ורג'ביץ' (23) ואחד-על-אחד של פליפה אנדרסון (34). הברזילאי הוסיף עוד החמצה בדקה ה-83, ובדקת הסיום הגיעה העקיצה של רוברטו אינגלזה, אחרי בישול של מאסימו גובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully