וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: עירוני נהריה הוגרלה נגד גזיינטפ בשמינית הגמר

26.1.2017 / 15:19

הגרלה לא פשוטה לסגולים: הקבוצה הטורקית, בה מככב אקס מכבי חיפה ג'פרסון, תגיע לעין שרה ב-8 לפברואר, ותארח את נהריה שבועיים לאחר מכן. גזיינטפ הפסידה בביתה רק פעם אחת באירופה

one

עירוני נהריה תפגוש את גזיינטפ הטורקית בשמינית גמר היורופקאפ, כך נקבע היום (שלישי) בהגרלה שנערכה במינכן. הסגולים יערכו את הקבוצה מטורקיה ב-8 לפברואר, ויתארחו במשחק החוץ הקובע שבועיים לאחר מכן, ב-22 לאוקטובר, כשהשיטה היא שיטת ההפרשים במשחקי בית וחוץ. נהריה סיימה אמש במקום השישי את בית א' של ליגת האלופות של פיב"א ונשרה ליורופקאפ, ואילו הטורקים היו לאחת משתי הסגניות הטובות ביותר שהעפילו משלב הבתים השני, כשניצחו חמישה משחקים והפסידו רק פעם אחת.

עוד בנושא:

שוברים את הקולות: אוהדי מכבי תל אביב יצביעו ברגליים?
ג'ורדי ברתומיאו: "לא חושב שהנהלת מכבי תל אביב בעייתית. יש עונות כאלו"

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מחכה לטורקים. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

את גזיינטפ, המדורגת עשירית בליגה המקומית, מאמן דאדאס סטפנוס היווני מזה מספר שנים, והיא השתתפה גם בעונה שעברה ביורופקאפ, כשנעצרה בשמינית הגמר על ידי וארזה האיטלקית. השם המוכר ביותר של הקבוצה הטורקית הוא דבון ג'פרסון, אקס מכבי חיפה, שרושם עד כה בליגה המקומית 16.6 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

חוץ ממנו מובילים את הקבוצה עוד שלושה אמריקאים, הרכז וויל צ'רי, ששיחק אשתקד באלבה ברלין, הגארד מרכוס דנמון והגארד האמריקאי-קנדי אנדרו ראוטינס. שחקן מוכר נוסף הוא הפורוורד הסלובני הוותיק יורה באלאזיץ'. גזיינטפ נחשבת לקבוצה ביתית טובה מאוד, כשבאירופה היא מחזיקה במאזן 1:5 בביתה ובליגה המקומית הצליחה לכפות משחקים צמודים אצלה בבית נגד פנרבחצ'ה/אולקר ודרושפאקה.

נהריה תחזור לשחק בליגה כבר ביום ראשון הקרוב כשתארח את מכבי חיפה שהביסה אותה בסיבוב הראשון. הקבוצה לא תספיק לנוח יותר מדי זמן, כשביום רביעי תצא למשחק חוץ קשה נגד מכבי ראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully