וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "בחלומות הפרועים שלי לא האמנתי שאגיע כל כך רחוק פה"

הפנומן השוויצרי חגג את הניצחון על ואוורינקה: "זו הרגשה מדהימה, הייתי צריך לעצור את הדימום אחרי הקאמבק שלו. הגמר יהיה קשה ולא משנה מי יהיה היריב שלי, אני מעריץ גדול של נדאל"

אמרו עליו שהוא כבר זקן, שהוא מעבר לשיא וצריך לפרוש, אבל רוג'ר פדרר עלה היום (חמישי) לגמר אליפות אוסטרליה אחרי ניצחון גדול על סטן ואוורינקה. המדורג 17 כבר הוביל 0:2 על בן ארצו, שחזר לשוויון לפני שפדרר חגג בסיום עם 5:7, 3:6, 6:1, 6:4, 3:6.

עוד בנושא:

רוג'ר פדרר העפיל לגמר אליפות אוסטרליה, הוויליאמסיות בגמר הנשים

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
כמו יין הולך ומשתבח. פדרר/AP

פדרר הנרגש אמר לאחר המשחק: "הייתי במשחק מהתחלה והרגשתי טוב. הרגשתי שהכול קרה כל כך מהר, זו הרגשה מדהימה, בחלומות הכי פרועים שלי לא האמנתי שאגיע כל כך רחוק. הייתי צריך להירגע אחרי הקאמבק של סטן במערכה השלישית ולעצור את הדימום. סטן שיחק כאילו אין לו מה להפסיד וזה היה טניס טוב במערכה החמישית. הרגשתי אי נוחות ברגל במערכה השלישית. לא יודע כמה נקודות שבירה הצלתי, ידעתי שאני צריך להישאר במשחק ולשחק באגרסיביות. אני מרגיש ממש שמח עכשיו".

על כך שהעפיל לגמר באוסטרליה בפעם השישית: "אני מרגיש מדהים, לא חשבתי שאגיע רחוק כל כך כאן בטורניר הזה. הגמר יהיה קשה ולא משנה מי יהיה היריב שלי. גריגור שחקן טוב שניצח שחקנים טובים מאוד".

על רפאל נדאל, שעשוי לפגוש אותו בגמר: "חשבתי כל פעם רק על השלב הבא והנה אני בגמר. רפא הוא יריב קשה מאוד. המשחק שלו נהדר, אני המעריץ מספר 1 שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully