וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף לא נואש: "יותר חשוב לי עכשיו להביא שחקנים ממאמן"

26.1.2017 / 7:00

המנהל הספורטיבי עשוי לעמוד על הקווים גם מול מכבי חיפה: "הפוקוס שלי כרגע בהחתמות, אל תחשבו שאאמן עד סוף העונה". חשש מפציעת סקאריונה, ראיקוביץ' מבטיח להגן על בניון בחיפה

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. שלומי גבאי
יש לו סדר עדיפויות. ג'ורדי קרויף/שלומי גבאי

1. "אנחנו לא בפאניקה מזה שאין לנו מאמן"

אף שהוא אינו מעוניין לשתף במה שמתרחש במכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף עדיין מצליח לחדש כמעט אחרי כל משחק. אמש (רביעי), בתום הדו קרב מהנקודה הלבנה שהעלה את מכבי תל אביב לרבע גמר גביע המדינה, הפתיע המנהל הספורטיבי והבהיר כי הרבה יותר חשוב לו כעת למצוא שחקנים מאשר למצוא מאמן. "אנחנו יכולים למצוא מאמן לקבוצה", אמר קרויף. "אבל אנחנו מרגישים שכעת מאוד חשוב להחזיר את השחקנים למסלול ולשחק כדורגל טוב יותר. אני לא בטוח אם שמתם לב, אבל אנחנו לא נואשים למנות מאמן ואנחנו לא בפניקה מזה שעדיין אין מאמן. התוצאות משתפרות, הקבוצה משתפרת ואנחנו נודיע על המאמן הבא כשנרגיש שזה הזמן הנכון". קרויף כאמור שינה את הגישה אמש. הוא הרי זה שרצה יותר מכולם לחזור לעמדה שלו ביציע. "התקשורת רוצה לראות מהר מאוד את השינוי קורה ואנחנו פחות לחוצים", המשיך באותו הקו. "אבל האמת היא שיותר חשוב לי עכשיו להביא שחקנים מאשר מאמן".

עוד בנושא:

אחרי דרמת ענק ודו קרב פנדלים: מכבי תל אביב עלתה לרבע גמר הגביע
דיווח בברזיל: סוכמה השאלתו של הבלם רמון מקבוצת ויטוריה
קרב מול בית"ר ירושלים? את מי יכולה לקבל מכבי תל אביב ברבע הגמר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד המצטרפים? רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. קרויף עשוי לעמוד על הקווים גם בחיפה

ולמרות זאת, קרויף לא התחייב אמש שבמשחק ביום שני מול מכבי חיפה הוא יהיה על הקווים כמאמן. ביום ראשון, אחרי המשחק מול בני סכנין, הוא ידע להגיד שכעבור שלושה ימים הוא יהיה על הקווים מול הפועל רעננה בגביע. את האזור בו יהיה ביום שני מול חיפה, הוא השאיר אמש פתוח. "יכול להיות שיהיו התפתחויות עד יום שני", אמר. "אבל גם יכול להיות ששום דבר לא ישתנה ואני עדיין אהיה המאמן. מה שבטוח, אלה ימים מאוד חשובים כדי לסיים את חלון ההעברות בעוד כשבוע עם החיזוק הכי נכון, ולכן הפוקוס שלי הוא על צירוף שחקנים. בכל מקרה, אל תחשבו שאהיה מאמן עד סוף העונה כי בטוח שזה לא יקרה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחמיץ את המשחק בחיפה בוודאות. אוסקר סקאריונה/יוסי ציפקיס

3. חשש מפציעת סקאריונה, בן חיים ינסה להתאמן

במכבי תל אביב מאוד מוטרדים מהפציעה של אוסקר סקאריונה. השחקן הארגנטינאי שרק חזר לעצמו וכבש צמד מנצח מול סכנין בתחילת השבוע, אותת כבר בפתיחת המשחק אתמול שהוא מרגיש שוב את השריר ודי מהר הוחלף. הצוות הרפואי של מכבי תל אביב יבדוק היום את סקאריונה. הוא ייעדר מול מכבי חיפה ביום שני ואולי שוב לתקופה ארוכה. מי שלא עושה סימנים של חזרה הוא טל בן חיים החלוץ, שעדיין לא התאמן עם כדור ולא ברור אם יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הקרוב בחיפה. מי שאמור לחזור להרכב הוא אייל גולסה שנעדר אתמול בגלל פציעה, אבל יהיה כשיר למשחק.

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
"אני ראוי ליהנות מערבים כאלה". פרדראג ראיקוביץ'/ברני ארדוב

4. ראיקוביץ': "אנחנו נגן על בניון בחיפה"

"אנחנו בפורמה טובה", אמר אמש פרדראג ראיקוביץ'. השוער הסרבי עצר את הפנדל של בן בנימין וסלל את הדרך לסיבוב הבא. "אנחנו משחקים טוב, אבל עדיין צריכים להסתכל על עצמנו ולא על הפועל באר שבע, אפילו שהם מאבדים נקודות". ראיקוביץ' פתח קצת חלון על העבודה של קרויף כמאמן ואמר: "ג'ורדי הביא לנו ביטחון ואמונה. הוא ביקש שנהיה יותר חברים, שנדבר אחד עם השני יותר במגרש. זו אותה קבוצה, אבל ג'ורדי הביא כמה דברים קטנים שבינתיים עושים את ההבדל".

על עצמו אמר השוער: "אני עובד מאוד קשה כדי להצליח במכבי ואני ראוי ליהנות גם מערבים כאלה. המזל היה איתי כי אני עובד קשה". ראיקוביץ' הבטיח כי שחקני מכבי יבואו לחיפה לקחת שלוש נקודות, אבל גם כדי להשגיח על יוסי בניון: "ברור לנו שיצעקו נגדו ויקראו נגדו, אבל אנחנו נגונן על יוסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully