וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "זה לא ממש היה משחק כדורגל". דיווח: סוכמה השאלת רמון

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מההעפלה לרבע הגמר, אך לא מהיכולת: "השחקנים ממשיכים להראות אופי, אני שמח שיש יותר אנרגיות". הבלם יגיע ביחד עם מרסלו? סילבס: "המשחק הזה ייתן ביטחון"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. שלומי גבאי
בסוף הם עלו. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/שלומי גבאי

מכבי תל אביב ממש לא הרשימה הערב (רביעי) אך בסופו של דבר הצליחה להעפיל לרבע גמר גביע המדינה אחרי שגברה בדו קרב פנדלים על הפועל רעננה. במשחקו החמישי על הקווים, ג'ורדי קרויף אמנם לא ניצח לראשונה, אך בסך הכול הצהובים המשיכו את התקופה החיובית תחתיו. רעננה, שהגיעה להתמודדות אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, נותרה עם הופעה בודדת ברבע הגמר ברזומה, מ-2011.

עוד בנושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב גברה על הפועל רעננה אחרי פנדלים

"אני שמח מהתוצאה אך לא מההופעה", הודה בסיום קרויף, "לא היו לנו אנרגיות, היינו עייפים וצריך לדעת לנצח משחקים כאלה. לא היינו טובים היום אך השחקנים ממשיכים להראות אופי כמו שהם הראו בתקופה האחרונה. גם היום היה משחק קשה עם כדורים ארוכים וראו שהיריבה אהבה את זה. זו היתה תחרות בכדורים ארוכים ולא ממש משחק כדורגל, אך צריך להבין שזה לפעמים קורה ולדעת להתמודד עם זה, וזה מה שהשחקנים עשו היום. כמו שאמרתי, ההופעה שלנו לא היתה טובה מספיק אבל בגביע מה שחשוב זה התוצאה".

"אי אפשר לדעת מה יהיה בסוף העונה ואני לא יכול כרגע לתת תשובות מה יקרה מבחינת תארים", הוסיף, "המאמן החדש? הנושא העיקרי שלנו כרגע הוא לא המאמן אלא השחקנים. אני שמח שיש יותר אנרגיות בקבוצה, שהשחקנים מראים אופי ושהרמה התחרותית עלתה. מבחינת המאמן - אם נמצא את האיש הנכון נפרסם הודעה לגבי ההחלטה. נודיע כשיהיה מה להודיע".

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. שלומי גבאי
"נודיע כשיהיה מה להודיע". קרויף/שלומי גבאי

פרדראג ראיקוביץ', שהדף את הפנדל של בן בנימין, הוסיף: "כשאני מנצח בפנדלים זה כיף, כשאני מפסיד אז לא. הייתי מעדיף שננצח ב-90 דקות, כי זה קשה עבור הקבוצה, גם למשחק הבא. לא שיחקנו טוב היום אבל עברנו וזה מה שחשוב. אני מקווה שניקח תואר בסוף העונה, לשם אנחנו שואפים".

בינתיים בברזיל משיכים לדווח על כך שהבלם רמון יצטרף לקשר האחורי מרסלו במכבי תל אביב. העברתו של האחרון כבר סוכמה, על פי התקשורת בברזיל תמורת כ-1.6 מיליון דולר שיעשו דרכם לוויטוריה. בנוסף נטען שרמון, שגם כן משחק בוויטוריה, יושאל לסגנית האלופה תמורת 200 אלף דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרדראג ראיקוביץ' עוצר פנדל של בן בנימין. שלומי גבאי
עצר את בנימין. ראיקוביץ'/שלומי גבאי

חיים סילבס: "אני גאה בבחורים. עשינו משחק טוב, הוכחנו שאנחנו מסוגלים להעלות את הרמה שלנו. קיבלנו את הקבוצה אולי בכושר הטוב בליגה וידענו שנצטרך להפגין משחק סופר איכותי כדי שיהיה משחק שוויוני, וזה מה שהיה. אפשר לקבל מהמשחק הזה ביטחון. אני שונא לצאת רק עם המחמאות וביקשתי מהשחקנים שזה לא יקרה היום, אך לצערי זה מה שקרה. יש לנו קבוצה חזקה וטובה, עכשיו נכנס לישורת האחרונה בליגה ונצטרך להרים את הרמה. נקבל ביטחון מהמשחק היום, ונתקדם הלאה".

"בטח שרצינו לעלות בלי קשר לליגה. שיחקנו היום הכי טוב שאנחנו יכולים ומאוד רצינו לנצח, גם בגביע כיף לנצח ואם זה היה קורה זה היה דרמטי וכיף. אנחנו רוצים להצליח בכל מפעל, גם היום לחצנו את מכבי בחלקים גדולים במשחק, אך זה מה שיצא בסוף. אני מקווה שהקהל נהנה, אבל אל תתני לי את המחמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully