וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקות בקליבלנד מחריפות: "גילברט לא אוהב את הגישה של לברון"

בארה"ב משוכנעים שהביקורת של לברון כוונה לבעלים, שלא בטוח שצריך להחתים עוד שחקנים. לברון ממשיך להעביר מסרים ברשתות החברתיות, וגם: קרון באטלר נזכר איך פרש חסות על כספי בסקרמנטו

עריכת וידאו: מתן חדד

עדיין סוער בקליבלנד בעקבות הביקורת שלברון ג'יימס השמיע אמש (שלישי) כלפי ההנהלה, אחרי ההפסד 124:122 לניו אורלינס. כזכור, לברון הביע תרעומת על כך שהאלופה לא מחתימה רכז מחליף ואמר ש"בקרוב אהיה בן 33 ואין לי זמן לבזבז על החרא הזה".

בבוקר שאחרי לברון ניסה להרגיע את הרוחות וצייץ "אני לא כועס או מאוכזב מההנהלה, כי גריפין עשה עבודה גדולה. אני רק מרגיש שאנחנו צריכים להשתפר כדי להשיג ריפיט, אם זה מה שאנחנו רוצים. היו לנו כמה הפסדים לאחרונה, אבל נתאושש מהר מאוד. זה מאכזב מאוד, אבל אני יודע שהקבוצה שלי תתאושש. קבוצות אמיתיות תמיד מתאוששות".

בתקשורת האמריקאים ממשיכים לפרשן את ההתפתחויות האחרונות אצל הקאבס, ומשוכנעים שלברון כיוון את דבריו לאו דווקא לג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, אלא בעיקר לבעלים דן גילברט. היחסים בין גילברט לג'יימס אף פעם לא היו אידיאליים, וכעת הם שוב על המוקד. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, אחד העיתונאים הכי מקורבים ללברון, כתב הבוקר ש"כשיש לך שחקן כמו לברון, הכל מתגמד. זאת המנטרה שהנהלת קליבלנד מנסה לשנן לעצמה בימים האחרונים, למרות שלפעמים קל לשכוח את זה".

עוד בנושא:
לברון במונולוג נגד ההנהלה: "אין לי זמן לבזבז על החרא הזה"
דיווח: רונדו, דרון וויליאמס וג'אמיר נלסון על הכוונת של קליבלנד
הספרס ניצחו בטורונטו, הוויזארדס דוהרים, סל ניצחון לוויגינס

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול טרנס ג'ונס, איטוואן מור, ניו אורלינס פליקנס. AP
לא רגוע. לברון/AP

ווינדהורסט טוען שמה שעומד מאחורי הדברים של לברון הוא ניסיון לזרז את גילברט להוציא עוד כספים כדי להחתים שחקנים, אף שהתקציב של הקאבס הוא הגבוה ב-NBA. הבעיה היא שגילברט לא בהכרח מתיישר עם התפיסה הזאת. "גילברט לא מסכים עם הגישה של לברון, הוא מרגיש שהוא השקיע הרבה מאוד כסף כדי לבנות את הקבוצה הזאת, ובטוח שאין לו את המשאבים כדי לחרוג מתקרת השכר בצורה כל כך קיצונית. הוא חושב שרק קבוצות בענפים אחרים כמו היאנקיז והדודג'רס יכולות להרשות לעצמן לבזבז בלי הכרה", כתב ווינדהורסט.

ההחלטה של לברון לבלות את שנות הקריירה המאוחרות שלו דווקא בקליבלנד, קבוצה שמגיעה מעיר ללא משאבים וללא מסורת של אליפויות כמו הלייקרס או הבולס, נניח, תמיד היתה שנויה במחלוקת. כעת, כשבינו לבין הבעלים ישנן כאלה מחלוקות, התהיות סביב הנושא הזה מתחדדות. "לברון חושב שהוא זה שייצור לקליבלנד תרבות מנצחת. הוא לקח על עצמו לשנות את הקבוצה הזאת מקצה לקצה, אבל יש לזה כנראה מחיר. ובלי קשר, מדובר בסופו של דבר בהימור", הוסיף ווינדהורסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
נהנה מגולדן סטייט. פופוביץ'/AP

סן אנטוניו ממשיכה להרשים, בעיקר במשחקי חוץ. הספרס גברו הלילה 106:108 על טורונטו בקנדה, עלו למאזן 4:20 במשחקי חוץ (הקבוצה השמינית בתולדות ה-NBA שרושמת 20 ניצחונות חוץ או יותר בחצי הראשון של העונה). פופוביץ' חסר את קוואי לאונרד, טוני פארקר ופאו גאסול, אבל למרכוס אולדריג' עם 21 נקודות השכיח את השחקנים שנעדרו. "יש דבר אחד מאוד בולט בקבוצה הזאת, וזה שיש כאן מערכת שלמה שפועלת כמו שצריך. יודעים איך לחבר אנשים חדשים לקבוצה ולסיסטם", אמר אולדריג', שעד לא מזמן היה די מאוכזב מההתאקלמות של בסן אנטוניו, על פי דיווחים בארצות הברית.

גם דני גרין ניסה להסביר את סוד הקסם. "היו כבר כמה פעמים לאורך השנים שנאלצנו לשחק עם סגלים חסרים מאוד, ותמיד היו שחקנים שעשו צעד קדימה וחיפו עליהם. יש לנו כימיה טובה, לכולם יש ביטחון".

עוד לפני המשחק פופוביץ' סיפק כמה פנינים. כשנשאל האם כחלק מעבודתו כמאמן הוא צופה במשחקים של שאר הקבוצות ב-NBA, ענה ש"לא, אלא אם ממש מתחשק לי. מפעם לפעם אני צופה במשחקים של גולדן סטייט פשוט כי כיף לראות אותם. חייבים להודות, הם בליגה אחרת ממנו וגם משאר הקבוצות".

בנוסף פופוביץ' התייחס לביקורת שהושמעה על קווין דוראנט בעקבות מעברו לקבוצת הכוכבים בגולדן סטייט. "איזו קבוצה לא הייתה מעמידה את הסגל הכי טוב שהיא היתה יכולה? הם עשו עבודה טובה, הם הבינו איך לבנות סגל חזק ומגיע להם קרדיט על זה. לטיעונים האלה של 'זה לא פייר' אין שום אחיזה במציאות. לא פייר? החיים לא פיירים, תתמודדו. רוצים לנצח אותם, אז לכו תעשו את זה. אין שום סיבה לבוז להם, הם קבוצה נהדרת שמשחקת כדורסל יפהפה".

דווין וייד, שיקגו בולס, מול ביסמאק ביומבו, אורלנדו מג'יק. AP
שוב מתלבט. וייד/AP

* דווין וייד מודה: המשך העונה של שיקגו תקבע האם אישאר בקבוצה או לא. לאחרונה נפוצו שמועות על רצונו לשלב כוחות מחדש עם לברון ג'יימס בקליבלנד בתום העונה, וכעת השוטינג גארד של הבולס לא מכחיש שהוא רוצה לסיים את הקריירה בקבוצה מנצחת. "לא אהיה שחקן לנצח. אני כבר בן 35 ואני כבר יודע כמה ארצה עוד לשחק. ברור שאעשה חושבים בקיץ בהתאם למה שיהיה".

* שחקן העבר קרון באטלר התראיין לפודקאסט של כריס מאניקס ב-The Vertical וסיפר כמה סיפורים פיקנטיים על העונה האחרונה שלו בסקרמנטו. בין היתר, באטלר סיפר ש"מעולם לא ראיתי קבוצה כל כך מבולגנת. הבעלים משדר משהו אחר מהג'נרל מנג'ר, הג'נרל מנג'ר משדר משהו אחר מהמאמן, והמאמן משדר משהו אחר מהכוכב הגדול של הקבוצה (דמרקוס קאזינס). זה היה סוג של קרקס".

כמו כן, באטלר סיפר שפרש חסות על כמה שחקנים בקבוצה, כולל עומרי כספי. "עומרי, רודי גיי, דמרקוס. ניסיתי ללמד את כל החבר'ה האלה לקח או שניים מהניסיון שצברתי, ואני חושב שהשפעתי עליהם לטובה. הרבה בזכותם הגענו בעונה שעברה ל-30 ניצחונות, הישג שאולי לאחרים לא נשמע מרשים מדי, אבל לאור ההתנהלות בקבוצה הזאת, זה חתיכת הישג בלתי ייאמן".

שחקני ה-NBA  עומרי כספי, קרון באטלר, דמרכוס קאזינס. כפיר סיון,
נתן לכספי השראה. באטלר, מימין, עם כספי בביקור בישראל/כפיר סיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully