וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עסקת סיטון צפויה להיסגר היום, אלטמן לפנאתינייקוס?

חלוצה בן ה-20 של הפועל רמת גן, שכבש שמונה שערים העונה, יהיה הזר הראשון שמצטרף לאדומים בחלון הנוכחי. דיווח: הקשר על הכוונת של מועדון הפאר, ניסנוב: "בארץ, הוא ישחק רק אצלנו". מחאמיד הרשים במשחק אימון בבנפיקה

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב ממשיכה במבול ההחתמות שלה בחלון ההעברות הנוכחי, כשהשם החדש שעומד להצטרף לאדומים הוא מייקל סיטון, שהעברתו צפויה להיסגר היום. כזכור, עד כה השלימה הקבוצה את החתמתם של אור אוסטוינד, שחר הירש, חסן אבו זייד, סער בנבנישתי עמית ביטון, טוטו תמוז ומוטי ברשצקי.

סיטון אמור להגיע בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה בסיומה בעלות נמוכה יחסית. מלבד סיטון, מי שממשיך להתאמן הוא הקשר הגמבי מאמוט סאיין. אליו יצטרפו השבוע עוד שלושה נבחנים שינסו להרשים את הצוות המקצועי. בקבוצה מקווים שעד סיום חלון ההעברות כל החוסרים בסגל יושלמו ומאמינים שיהיו מוכנים להתמודדות על הישארות בליגה. למעשה, בקבוצה מתכוננים ליום שאחרי ארון שוינפלד ועמרי אלטמן. השניים אגב אמורים להגיע בשבוע הבא לבית המשפט לדיון בבקשות שלהם אצל השופט איתן אורנשטיין.

סיטון, שיחגוג את יום הולדתו ה-21 בעוד שלושה חודשים, הוא חלוץ נבחרת ג'מייקה לשעבר, שרשם 13 הופעות במדים הלאומיים. הוא הגיע להפועל רמת גן בקיץ האחרון אחרי שלא הצליח להשתלב בסגל הבכיר של פורטלנד טימברס מה-MLS, ועד כה כבש 8 שערים ב-21 הופעות במדי האורדונים.

עוד בנושא

לידיעה הראשונית על מועמדותו של סיטון להפועל תל אביב
הפועל תל אביב מתכוננת לעזיבת אלטמן ומתלהבת מקורצקי: "הוא לא נח"
אורנשטיין צפוי לאשר את בוררות גוטליב. הפועל תל אביב: "תג המחיר הוא 3.1 מיליון יורו"

מייקל סיטון שחקן הפועל רמת גן לפני משה מישאלוב שחקן הפועל עכו. לירון מולדובן
בדרך לחודורוב. מייקל סיטון/לירון מולדובן

עומרי אלטמן צפוי לעזוב את הפועל תל אביב בחלון ההעברות הנוכחי, זה כבר די ידוע. אלא שעדיין לא ברור מי תהיה הקבוצה שתצרף אותו. אחרי לא מעט שמועות בנושא, היום מצטרפת לרשימה גם פנאתינייקוס היוונית, כשלפחות על פי דיווחים במדינה סימנה את החלוץ. בעלי הקבוצה, איציק ניסנוב, דיבר על עתידו של הקשר: "בארץ, עומרי אלטמן ישחק אך ורק בהפועל תל אביב".

כזכור, הקשר טען השבוע שיש לו הצעות בגובה כ-160 אלף שקל לחודש גם ממכבי חיפה וגם מהפועל באר שבע. למעשה המחלוקת הגדולה בין הצדדים היא על מיליון השקלים שהוא מן סוג של מענק חתימה שהשחקן אמור לקבל.

לפני מספר חודשים הקשר הגיע להסכמה עם ההנהלה הקודמת על קיצוץ בשכרו או יותר נכון דחיית תשלומים לעונה הבאה. כחלק מזה, גם מיליון השקלים הובטחו לו בעונה הבאה. אלא שבפועל לא נחתם שום הסכם עם השחקן, שקיבל את משכורותו אחרי קיצוץ. ההנהלה החדשה שהחליטה שהיא לוקחת את חוזהו של אלטמן למעשה התכוונה לחוזה המקוצץ החדש. אלא שאלטמן לא מוכן לחתום על קיצוץ ודורש את מיליון השקלים כפי שהובטחו לו בחוזהו המקורי.

פנאתינייקוס נמצאת במקום הרביעי בליגה היוונית, נקודה פחות מפאניוניוס השנייה ו-12 פחות מאולימפיאקוס המוליכה.

* יצחק ניסנוב, אחד מבעלי הפועל תל אביב, נקנס ב-1,000 שקלים בעקבות פנייתו לשופט לירן ליאני במחצית המשחק. "לא ידעתי שאסור לפנות לשופטים, התברר לי שאסור והתנצלתי בסיום המשחק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני הפועל תל אביב, אוראל דגני, עמית ביטון, אריאל הרוש, אביחי ידין, גל שיש, רז שלמה. לירון מולדובן
"הפועל תל אביב - הבית השני". ביטון עם חבריו/לירון מולדובן

בהפועל תל אביב לא ממש התרגשו מההדחה בגביע. "להישאר בליגה זו המטרה", אמר אחד השחקנים. "הגביע הוא בונוס, אבל המשימה שלנו היא רק להתרכז בליגה ולעשות הכול כדי לצאת מהמצב הזה". הדבר היחיד שהטריד את הקבוצה היא התנהגותו של החלוץ שחר הירש על המגרש. הירש נראה עצבני ולא הפסיק להעיר לשחקנים סביבו. נדמה שהחלוץ יודע כי מעמדו בסכנה בשל ההחתמות הצפויות בחלק הקדמי.

במועדון מנסים לצרף בלם נוסף לסגל הקבוצה כשאחד מהמועמדים הוא טל כחילה מבית"ר ירושלים. את המקום במרכז ההגנה תופס בינתיים הבלם הצעיר שהגיע בהשאלה מהפועל באר שבע, עמית ביטון: "אני מושאל כדי לעזור להפועל תל אביב להישאר בליגה ולא בשבילי או בשביל אף אחד אחר. אני מאוד מקווה שנישאר בליגה וגם מאמין שנעשה את זה. אני שחקן הפועל באר שבע והתקבלתי כאן בחום. הפועל באר שבע זה הבית שלי, הפועל תל אביב היא הבית השני. לא חששתי לפני שהגעתי לכאן כי זה מועדון גדול".

בנוגע לגוטליב, אלטמן ושוינפלד, נמסר מהמועדון: "אנו מאוכזבים מכך ששלושת שחקני המועדון בוחרים לבזבז את האנרגיות שלהם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ובית המשפט המחוזי, כל זאת במקום להתגייס כמו יתר שחקני הסגל ולעזור לקבוצה להשיג המטרה העומדת לנגד עיניה. בישיבת הנהלה שהתקיימה הבוקר הוחלט לנסות ולהשאיר את שלושת השחקנים בקבוצה, בכדי שיעזרו למועדון להישאר בליגה".

החלוץ אנס מחאמיד, אשר נבחן בבנפיקה, הרשים במשחק אימון (שיחק 45 דקות וכבש שער). הקבוצה תערוך משחק אימון נוסף לאחריו יוחלט אם להחתימו. בכל מקרה, לשחקן, אותו מייצג הסוכן אוהד כהן, הצעות משלוש קבוצות בישראל. מחאמיד הינו שחקן חופשי ובנוסף המועדון לא זכאי לדמי השבחה בעקבות החלטת בית המשפט בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully