וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק: מייקל סיטון חתם

חלוצה בן ה-20 של הפועל רמת גן, שכבש שמונה שערים העונה ורשם 13 הופעות בנבחרת ג'מייקה, יהיה הזר השני שמצטרף לאדומים בחלון ההעברות הנוכחי, לאחר שגם ג'ון צ'יבויקה חתם רשמית

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב ממשיכה במבול ההחתמות שלה בחלון ההעברות הנוכחי, כשהשם החדש שמצטרף לאדומים הוא מייקל סיטון, שחתם היום (חמישי) בקבוצה באמצעות סוכנו אדם קידן. בנוסף אליו, הודיעו האדומים גם על החתמתו של החלוץ הניגרי ג'ון צ'יבויקה, שהיה על סף חתימה בהפועל חיפה. סיטון הושאל עד סוף העונה כאשר לתל אביבים תהיה אפשרות לרכוש אותו בסיום העונה והוא ינסה לסייע למשחק ההתקפה של האדומים, שכבשה רק 14 שערים העונה בליגה אחרי 19 מחזורים.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של סיטון להפועל תל אביב
טוטו תמוז הוצג בהפועל תל אביב: "כשפנו אליי חשבתי פעמיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע לחודורוב. מייקל סיטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, עד כה השלימה הקבוצה את החתמתם של אור אוסטוינד, שחר הירש, חסן אבו זייד, סער בנבנישתי עמית ביטון, טוטו תמוז ומוטי ברשצקי. החלוץ מהפועל רמת גן הפך לזר השני של האדומים ורק שדרג את מצבת החלוצים בסגל, שכוללת גם את דודו ביטון, שחתם היום.

סיטון, שיחגוג את יום הולדתו ה-21 בעוד שלושה חודשים, הוא חלוץ נבחרת ג'מייקה לשעבר, שרשם 13 הופעות במדים הלאומיים. הוא הגיע להפועל רמת גן בקיץ האחרון אחרי שלא הצליח להשתלב בסגל הבכיר של פורטלנד טימברס מה-MLS, ועד כה כבש 8 שערים ב-21 הופעות במדי האורדונים.

צ'יבויקה בן ה-28 לבש את מדי רוזנבורג מקיץ 2011 עד קיץ 2014 (66 הופעות, 44 בהרכב, 19 שערים). העונה עבר לסולנה אחרי שתי עונות בהן שיחק בגזיאנטפספור הטורקית (11 שערים בשנתיים), אך מהקיץ ועד היום שותף במדי הקבוצה השבדית רק כמחליף (79 דקות בסך הכל) ושוחרר בחינם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק נוסף. סיטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד רכש. צ'יבויקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully