וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנשטיין צפוי לאשר את בוררות גוטליב. הפועל תל אביב: "תג המחיר הוא 3.1 מיליון יורו"

לאחר שהבוררות כבר הוגשה, הבלם ממתין לאישור הסופי וטוען כי כלל אין סעיף יציאה בחוזהו וכי לא ניתן להשאיר אותו בכוח. עורך דינו: "מעריכים כי ההחלטה בדבר שחרורו תתקבל בשבועיים הקרובים"

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, קיבל היום (שלישי) את טענת מפרקי הקבוצה, עורך הדין שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב, ודחה את בקשתו של הבלם אדי גוטליב למינוי בורר בעניינו. בהחלטה נכתב: "מעיון בבקשה למינוי בורר עולה כי כל כולה מתייחסת לחובות עבר לכאורה של המועדון כלפי השחקן. לרבות הדרישה לשחרורו עקב אי תשלום החובות הללו - כל זאת טרם הוצאת צו הפירוק". עוד הוסיף נשיא בית הדין: "חל איסור חד משמעי לפתוח או להמשיך הליכים משפטיים נגד גוף הנמצא בהליכי פירוק".

אורנשטיין צפוי לאשר את בוררות גוטליב. הפועל תל אביב: "תג המחיר הוא 3.1 מיליון יורו"

הבוררות הוגשה............



סטרשנוב אמר שבית המשפט הוא זה שצריך לקבוע אם לקיים את הבוררות או לא. עורך הדין של השחקן, שי אליאס, הגיש בקשה לבית המשפט במטרה שזה יאשר את הבוררות, על פי החלטה שכבר נתן השופט איתן אורנשטיין. הבוררות של גוטליב היא מול קבוצת הבעלים החדשה של המועדון ולא מול הראל אחזקות שהתפרקה, כאשר הבלם ממתין כעת לאישור סופי של אורנשטיין לכך שהבוררות אכן תתנהל במוסד לבוררות בכדורגל.

עורך הדין של גוטליב טוען כי אין בחוזהו סעיף יציאה, זאת בניגוד לדברי הפועל תל אביב, שם נטען כי תג המחיר של השחקן עומד על 3.1 מיליון יורו. לטענת הצד של גוטליב, בית המשפט העליון קבע לפני כמה שנים שאי אפשר לקיים חוזה בכוח ואם אין סעיף יציאה והחוזה לא מקובל על אחד הצדדים, לא ניתן לכפות אותו.

עו"ד אליאס אמר: "אנו שמחים על ההחלטה. הנשיאות הנכבדה קיבלה את טענתנו בסעיף 5 להחלטה כאשר קבעה בעניינו של גוטליב, כי הסמכות לדון הינה של המוסד לבוררות ולא בית משפט של הפירוק. היום בהתאם נשלחה עתירה לדיון דחוף בהתאחדות לשחרור גוטליב וכן פנייה לכבוד הנשיא אורנשטיין לשם הזהירות בלבד. אנו מעריכים כי החלטה בדבר שחרורו של גוטליב תתקבל בשבועיים הקרובים".

מטעם המועדון נמסר: "מבחינתנו דבר לא השתנה. אדי גוטליב הוא שחקן הפועל תל אביב, עם חוזה בתוקף, אותו אנחנו מתכוונים לכבד. אם קבוצה כלשהי מעוניינת בשחקן, תג המחיר עומד על 3.1 מיליון יורו".

גוטליב בכל מקרה לא יהיה בסגל הפועל תל אביב במשחק מול מכבי פתח תקוה הערב (19:00) בגביע המדינה. הבלם הוא חלק מרשימת פצועים ארוכה מאוד של האדומים, שייאלצו להסתדר עם הרכב חסר במיוחד.

עוד בנושא

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה: מוטי ברשצקי עשוי לפתוח

אדי גוטליב הפועל תל אביב. יותם רונן
יישאר בהפועל תל אביב? אדי גוטליב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully