וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תנסה לקדם את המעבר של פיניש, מאוריסיו לא צפוי להגיע

25.1.2017 / 10:09

בקבוצה ימשיכו בניסיונות לצרף את קשר בני יהודה, שלא זוכה לדקות משחק רבות, זאת בשל ההיעדרויות של בקל ומונד. בעקבות ההצגה מול הפועל באר שבע: באשדוד מבינים שלא יוכלו לצרף את מאוריסיו

סתיו פיניש שחקן בני יהודה לפני ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאשדוד. פיניש/ברני ארדוב

אחרי ההצגה של חלוץ עירוני קרית שמונה, מאוריסיו, ב-1:2 על הפועל באר שבע בשמינית גמר גביע המדינה אמש (שלישי), מבינים הבוקר במ.ס. אשדוד שלא יוכלו לצרף אותו. החלוץ שסייע בעונה שעברה לאשדוד לעלות לליגת העל, מבלה גם העונה לא מעט בעיר ויש לו קשר מצוין עם הרבה אנשים באשדוד, אבל בעירוני קרית שמונה לא יסכימו כעת לשחררו ואשדוד תצטרך לחפש שחקן אחר.

בתוך כך ינסו היום בקבוצה לקדם את מעברו של סתיו פיניש מבני יהודה. כפי שפורסם כאן אתמול, הקשר שממעט לשחק העונה בבני יהודה אמור לעבור לאשדוד שצריכה שחקנים מסוגו לנוכח הפציעה של רועי בקל והמחלה המתארכת של תום מונד. באשדוד גם צפויים להחתים את הקשר הברזילאי וויגור שנבחן כבר זמן רב בקבוצה ומותיר רושם טוב.

לקראת משחק הגביע מול בית"ר תל אביב רמלה, מתלבט המאמן רוני אוואט בין גיורגי בטאייב לבן בן יאיר בקישור האחורי. טום בן זקן ימשיך להיעדר בשל פציעה. דין דוד מורחק ואת מקומו ימלא אור אינברום.

עוד בנושא

מילאן סמיליאניץ' הוצע לאשדוד, בקבוצה שוקלים לצרפו בשל מצוקת הקשרים
מ.ס אשדוד לחוצה מההפסד: "הסגל הזה לא יספיק", אכזבה ממנגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully