וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד לחוצה מההפסד: "הסגל הזה לא יספיק", אכזבה ממנגה

23.1.2017 / 8:31

הקבוצה תנסה להתחזק אחרי ה-2:0 מול בני יהודה, על היכולת של מנגה: "ברור שהכוח של דולי הוא לא מול השער". הקשר הברזילאי וויגור צפוי לחתום, נמשכים המאמצים לצרף את דור פרץ ממכבי ת"א

דולי מנגה מ.ס אשדוד מול בן צעירי בני יהודה. מגד גוזני
"ברור שהכוח של דולי הוא לא מול השער אלא בפעולות אחרות שהוא עושה במגרש"/מגד גוזני

בעקבות ההפסד אמש (ראשון) לבני יהודה, ג'קי בן זקן אישר חיזוק נוסף למ.ס. אשדוד והצוות המקצועי ביחד עם המנכ"ל רפי נידם יצטרכו לקדם צירוף של מספר שחקנים נוספים בקרוב. הקשר הברזילאי וויגור שנבחן בקבוצה כבר כמעט שבוע צפוי לחתום, אבל ייקח לו כמעט חודש עד שייכנס לכושר משחק מלא מאחר שלא שיחק במשך למעלה מחודש בטרם נחת בארץ. בקבוצה גם יגבירו את המאמצים לצרף את דור פרץ ממכבי תל אביב, שכן תום מונד לא עושה סימן שהוא חוזר לאיתנו אחרי המחלה שפקדה אותו. "אנחנו חייבים להתחזק כי הסגל הזה לא יספיק כדי להישאר בליגה", אמר גורם בקבוצה.

בקבוצה היו מאוכזבים אמש מדולי מנגה ומלוסיו וכעת בטוחים שחייבים להתחזק בשחקני התקפה נוספים שיידעו להיות הרבה יותר תכליתיים משני שחקני הרכש שצורפו באחרונה. אם כי ההערכה היא כי לוסיו תפס אמש יום חלש במיוחד, לגבי מנגה די בטוחים בקבוצה שנפלו על שחקן חלש מאוד מול השער. "ברור שהכוח של דולי הוא לא מול השער אלא בפעולות אחרות שהוא עושה במגרש", סיכמו באשדוד.

דין דוד שהורחק אתמול יספוג עונש אחרי העבירה הבלתי ספורטיביות שביצע. דוד כתב אמש בקבוצת הוואטסאפ של שחקני הקבוצה כי הוא מתנצל מעומק הלב על כך שהותיר את חבריו בעשרה שחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully