וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ממתינה לז'רקו קוראץ', ג'ון צ'יבוייקה: "מקווה לחתום"

25.1.2017 / 8:36

המונטנגרי נבדק, אם לא יימצא כשיר יוחתם קשר אחורי זר, אחרת ישוב לסגל. קשר סולנה צפה במשחק הגביע ושוחח עם קלינגר. כץ: "אנחנו עם 40 אחוזי הצלחה, רוצים לעלות ל-45"

ג'ון צ'יבויקה. איציק יצחקי
מקווה לחתום. צ'יבוייקה/איציק יצחקי

בהפועל חיפה חגגו בסיום את ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, אבל דני גולן לא היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה בדקות הראשונות של המשחק. במועדון ינסו להתחזק בשני שחקנים נוספים, פרט לשמואל שיימן ועדן בן בסט, בחלון הנוכחי. "עד יום חמישי הבא, עוד שני שחקנים יצטרפו אלינו", אמרו במועדון. הראשון שאמור להצטרף הוא שחקן ההתקפה של א.י.ק סולנה, ג'ון צ'יבוייקה. הוא כבר נחת אתמול בישראל וצפה במשחק. לוואלה! ספורט הוא אמר: "אני מקווה לחתום".

בסיום המשחק שוחח השחקן עם ניר קלינגר והוא אמור להגיע לאימון לאחר הבדיקות. "אנחנו די סגורים לגביו, אבל צריך לראות אותו מתאמן ואז נקבל החלטה סופית", אמרו במועדון. בעקבות המשחק, נראה כי במועדון נוטים להחתים קשר אחורי ולא בלם, אם כי זאת גם עדיין אופציה. איך תתקבל ההחלטה? ובכן, במועדון ממתינים לתוצאות הבדיקה הרפואית של ז'רקו קוראץ', שנבדק. כפי שפרסמנו, כץ החליט להחזירו לסגל אם יימצא כשיר. במצב כזה, הפועל חיפה תצרף את צ'יבוייקה וקוראץ' ותנסה לצרף עוד קשר אחורי ישראלי. אם לא, קלינגר וגולן ינסו לצרף קשר אחורי זר בנוסף לניגרי.

עוד בנושא

ניר ברקוביץ' ועוד 15: מאמן ראשון לציון וחנן ממן נצצו בשמינית גמר הגביע
הפועל חיפה והפועל רמת גן עלו לרבע הגמר
ג'ון צ'יבוייקה נחת בישראל, יעבור בדיקות ויחתום בהפועל חיפה

חנן ממן, כוכב משחקי הגביע/אדריאן הרבשטיין

יואב כץ סיכם את ההעפלה לרבע הגמר כשאמר בסיום: "אני מקווה שמה שגרם לשחקנים למוטיבציה זה שמדובר במשחק גביע ואין תיקו. את מי אני רוצה ברבע הגמר? אני רוצה להעפיל לחצי הגמר. אחוזי ההצלחה עומדים על 40 אחוז, אני מקווה שזה יעלה ל-45. בסופו של יום אנחנו מודדים קבוצה בהצלחות. השתפרנו".

ניסו קפילוטו סיכם: "נבוא למשחק מול הפועל תל אביב אחרי שעברנו את השלב הזה. נכוון כמה שיותר גבוה. באנו למשחק די דרוכים כי זלזלו בנו קצת. אנחנו לא אוהבים שמזלזלים בנו. הם פתחו טוב אבל הראינו מי הקבוצה החזקה. הגבנו על המגרש היום. אנחנו קבוצה די התקפית, אוהבים ללכת קדימה, יש לנו שחקנים שיודעים לעשות את זה, אנחנו רק צריכים ללמוד לעצור את ההתקפות של היריבה. אנחנו עובדים על זה הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully