וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון צ'יבוייקה נחת בישראל, יעבור בדיקות ויחתום בהפועל חיפה

24.1.2017 / 14:15

שחקנה של סולנה השבדית, לשעבר ברוזנבורג, יצפה במשחק הערב מול ראשון לציון בגביע. במועדון מחפשים בלם ישראלי. עומרי בן הרוש, ששיחק בעמדה הזאת, יקבל פניה אם ישוחרר ממכבי תל אביב

דני גולן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מקבל חיזוק. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

קשר א.י.ק סולנה, ג'ון צ'יבוייקה, נחת הבוקר (שלישי) בישראל וצפוי להיות הזר החמישי של הפועל חיפה. השחקן יצפה במשחק הגביע הערב מול הפועל ראשון לציון, מחר יעבור בדיקות ויחתום על חוזה באמצעות סוכנו, שלומי בן עזרא.

צ'יבוייקה בן ה-28 לבש את מדי רוזנבורג מקיץ 2011 עד קיץ 2014 (66 הופעות, 44 בהרכב, 19 שערים). העונה עבר לסולנה אחרי שתי עונות בהן שיחק בגזיאנטפספור הטורקית (11 שערים בשנתיים), אך מהקיץ ועד היום שותף במדי הקבוצה השבדית רק כמחליף (79 דקות בסך הכל) ושוחרר בחינם. מחר הוא אמור לחתום על החוזה.

במועדון בודקים אפשרות לחזק את הקבוצה בשחקן הגנה ישראלי, בלם או קשר אחורי, ובכך לסגור את הסגל. אם עומרי בן הרוש ישוחרר ממכבי תל אביב, בכוונת המועדון לפנות לשחקן במטרה לצרפו כבלם. עד כה צירפה הקבוצה את שמואל שיימן ועדן בן בסט ושחררה את פיליפ יאזביץ'.
שלומי ארבייטמן אמור להאריך את חוזהו בעונה נוספת. זרקו קוראץ' נבדק אתמול על ידי רופא מומחה ויואב כץ יחזיר אותו לסגל אם יימצא כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully