וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.1: "בום! ליאו מסי קיבל מברצלונה הצעה ל-40 מיליון יורו לעונה"

מסי עשוי להשתוות לקרלוס טבס עם חוזה חדש בבארסה, דורטמונד קבעה תג מחיר על אובמיאנג, אברה בחר במארסיי הרננדס חתם במלאגה, אדריאן ראמוס הצטרף לגרנאדה, סראטה חתם בווטפורד, פפה מתקרב לסין

one

העברות

* פטריס אברה, המגן הצרפתי הוותיק של יובנטוס (35) ומנצ'סטר יונייטד לשעבר, חתם לעונה וחצי בשורות מארסיי הצרפתית.

* אסטון וילה מהצ'מפיונשיפ ביצעה רכש מעניין כשהחתימה את בירקיר ביארנסון, קשרה של באזל ונבחרת איסלנד. סכום ההעברה לא פורסם.

* ליברפול הודיעה שפליפה קוטיניו חתם על חוזה חדש עד 2022 במועדון. לידיעה המלאה.

* ריאל סוסיאדד הודיעה כי רובן פרדו עזב את הקבוצה. הקשר בן ה-24 הושאל עד סוף העונה לריאל בטיס, שם ינסה לצבור דקות ולהוכיח לבאסקים שמגיע לו מקום בסגל לקראת העונה הבאה.

* דפורטיבו לה קורוניה ואנדרלכט הודיעו על טרייד שוערים. דייבי רוף עבר לקבוצה הספרדית בהשאלה עד סוף העונה, רובן מרטינס עשה את הדרך לבלגיה גם כן בהשאלה עד הקיץ.

* שחקן הכנף הגרמני-איטלקי, דניאל קליג'ורי בן ה-29, עזב את וולפסבורג אחרי כשלוש שנים וחתם בשאלקה.

הקשר האיסלנדי, בירקיר ביארנסון בן ה-28, אשר שיחק בשנתיים האחרונות בבאזל, חתם באסטון וילה.

* גנראדה של עומר אצילי התחזקה בצורה מרשימה. אדריאן ראמוס, שעזב את בורוסיה דורטמונד לטובת ליפאן הסינית, הושאל לחודשיים לקבוצה מתחתית הליגה הספרדית כדי לשמור על כושר עד פתיחת הליגה מהמזרח.

* עדיין בספרד, מלאגה רכשה את לואיס הרנדדס מלסטר. הבלם הספרדי בן ה-27 לא התאקלם אצל השועלים, שקיבלו עבורו 1.7 מיליון יורו.

* אוריאול רומאו האריך את חוזהו בסאות'המפטון עד 2020. הקשר הספרדי שהגיע לקדושים אחרי תקופה בברצלונה, ולנסיה וצ'לסי שודרג גם בשכרו.

*רכש חדש לווטפורד. הצרעות רכשו את מאורו סראטה מפיורנטינה תמורת 2.75 מיליון יורו. החלוץ האיטלקי כבש שני שערי ליגה העונה במדי הויולה.

שמועות

* פטריס אברה, המגן השמאלי הוותיק של יובנטוס, סיכם את תנאיו בשורות מארסיי וצפוי לחתום מחר על חוזה תמורת מיליון וחצי יורו לעונה.

* בספרד מדווחים שפפה מאוד קרוב להצטרף להבאיי מהליגה הסינית. החוזה של בלמה הפורטוגלי של ריאל מדריד יסתיים בקיץ הקרוב, והוא מעוניין בהארכה לשנתיים בעוד הבלאנקוס מוכנים להציע הארכה לשנה בלבד. בעקבות המחלוקת, פפה שיהיה בן 34 בעוד חודש, צפוי לעזוב לסין שם ירוויח 15 מיליון יורו בשנה.

* המנהל המקצועי של בורוסיה דורטמונד האנס יואכים ואצקה קובע תג מחיר לפייר אמריק אובמיאנג: "אם תגיע מברצלונה הצעה של 80 מיליון יורו, נשקול למכור אותו".

* טנקרדי פאלמרי, העיתונאי הוותיק של רשת "ראי", CNN ו"גאזטה", מדווח: "בום! ליאו מסי קיבל מברצלונה הצעה להארכת חוזה של 40 מיליון יורו לעונה, והוא ישתווה לקרלוס טבס כמשתכר הגבוה בעולם". פאלמרי הוסיף ש"אם מסי אכן יקבל 40 מיליון יורו בשנה, כריסטיאנו לא ישמח עם ה-22 מיליון שהוא מקבל מריאל מדריד".

* בצרפת מדווחים כי פטריס אברה בחר במארסיי. מגן יובנטוס ונבחרת צרפת זכה לחיזור מצד מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה וליון אך העדיף את הפרויקט החדש של הקבוצה מדרום צרפת.

* אחיו של אנטואן גריזמן ממשיך לשגע את אוהדי מנצ'סטר יונייטד. לנוכח הדיווחים על מעבר אפשרי של הצרפתי של אתלטיקו ליונייטד, תיאו גריזמן צייץ תמונה של אולד טראפורד, ועורר סקרנות גדולה וספקולציות. אחרי זה צייץ "אני רק אוהד יונייטד", אבל הוסיף אימוג'י של קריצה וחיוך.

* ליברפול לא ויתרה על האפשרות להתחזק. יורגן קלופ מנסה לשכנע את הפלא הבלגי של גנט, ליאון ביילי, לבחור במייטי רדס על פני הצעות אחרות. ליברפול תצטרך לשלם עבורו סכום המוערך ב-15 מיליון יורו.

* צ'לסי מקווה להעמיק את הסגל ומצאה אופציה מעניינת. דייגו לופס עשוי לעזוב את אספניול כדי לשמש שוער שני לטיבו קורטואה. הסיבה למגעים עם השוער הספרדי היא המשא ומתן בין אסמיר בגוביץ' לבורנמות'.

* אמבאיי ניאנג הוצא מהסגל של מילאן לקראת המפגש מול יובנטוס הערב. הסיבה היא מגעים שמנהל החלוץ הצרפתי עם קריסטל פאלאס. הרוסונרי עשויים לקבל עבורו 14 מיליון יורו.

* גם טוטנהאם רוצה לשדרג את הרוטציה. השם החדש בפנקס של הספרס הוא אנדרוס טאונסנד, שלא מרוצה אצל סם אלרדייס בקריסטל פאלאס.

* שם מפתיע בגזרת פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי. טום היטון, שוער ברנלי, סומן על ידי המאמן כגיבוי לקלאודיו בראבו. מחירו של היטון מוערך בחמישה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully