וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה: קוטיניו חתם על חוזה חדש במועדון לחמש שנים

הבשורה שכל אוהדי ליברפול ציפו לה: הכוכב הברזילאי בן ה-24, שעורר עניין בברצלונה, יישאר באנפילד ושם קץ לשמועות: "זה מראה עד כמה אני מאושר פה, כבוד גדול עבורי לשחק כאן". ירוויח 8 מיליון ליש"ט בעונה

אימג'בנק GettyImages
פיליפה קוטיניו חותם על חוזה לצד מאמן ליברפול יורגן קלופ. האתר הרשמי של ליברפול, אתר רשמי
הצהרה של המועדון. קוטיניו וקלופ מחויכים/אתר רשמי, האתר הרשמי של ליברפול

ליברפול בישרה הבוקר (רביעי) את ההודעה שכל אוהדיה ציפו לה: פיליפה קוטיניו חתם על חוזה חדש ארוך טווח במועדון. הברזילאי בן ה-24 חתם על חוזה לחמש שנים, שייכנס לתוקפו ב-1 ביולי 2017. בתקופה האחרונה נסובו לא מעט שמועות על מעבר אפשרי של קוטיניו לברצלונה, שמצדה הביעה עניין בכוכב הברזילאי של הרדס. הספקולציות גברו לאור הידידות הגדולה בין קוטיניו לניימאר בן ארצו.

בליברפול ידעו שהשארת קוטיניו היא משימה מרכזית, ולא רק בגלל היכולת שלו והתרומה המקצועית שלו על הדשא, אלא גם כדי לשמור על מעמדה כקבוצה בכירה בעלת שאיפות, ולא כזאת שמאבדת את שחקניה הבכירים לקבוצות ה"גדולות". מאמן הקבוצה יורגן קלופ ידע שהשארת קוטיניו חשובה על מנת ליצור המשכיות ולשמור על התלכיד. היום ליברפול בישרה את הבשורה. על פי הדיווחים, הוא ירוויח 8 מיליון ליש"ט לעונה.

קוטינו, שהגיע לאנפילד לפני ארבע שנים מאינטר, הפך לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה, ובליגה כולה, וכבש 34 שערים ב-163 הופעות. "אני רוצה להודות לכל האנשים במועדון", אמר קוטיניו במעמד החתימה, "אני מאוד שמח לחתום על חוזה חדש, אני אסיר תודה למועדון הזה, וזה מראה עד כמה אני מאושר פה. כעת אעבוד אפילו קשה יותר על מנת להצדיק את האמון בי. חתמתי על חוזה ארוך טווח, כי זה כבוד עבורי לשחק כאן. כבר מהיום הראשון התקבלתי כאן באהבה על ידי כל האנשים במועדון ועל ידי האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully