וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס ניצחה 1:2 את מילאן ועלתה לחצי הגמר

דיבאלה (10) ופיאניץ' (21, בבעיטה חופשית יפהפיה), כבשו לאלופה שנקמה ברוסונרי על ההפסד בליגה ותפגוש את נאפולי בשלב הבא. באקה צימק (53), אבל לוקאטלי הורחק כעבור דקה

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
ממשיך לחגוג. פאולו דיבאלה/רויטרס

משחקי רבע גמר הגביע האיטלקי נמשכו היום, כאשר אחרי הניצחון של נאפולי על פיורנטינה אתמול, היום הייתה זו יובנטוס שגברה 1:2 על מילאן והיא תפגוש את הנאפוליטנים בחצי הגמר.

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס גברה 0:2 על לאציו, רומא ממשיכה לרדוף אחריה
איטליה: נאפולי גברה 1:2 על מילאן, פיורנטינה הביסה את קייבו
גביע איטלקי: צז'נה ולאציו העפילו לרבע הגמר

מיראלם פיאניץ' יובנטוס. GettyImages
גול אדיר בבעיטה חופשית. פיאניץ'/GettyImages

יובנטוס - מילאן 1:2

אחרי שהפסידה לה בליגה ובסופרקופה האיטלקי, יובנטוס השיגה נקמה מתוקה במילאן והעפילה לחצי הגמר בזכות ניצחון על הקבוצה של מונטלה ביובנטוס סטאדיום בטורינו. יובה עלתה ליתרון כבר אחרי 10 דקות משער של פאולו דיבאלה הלוהט שקיבל כדור בנגיחה מקואדרדו ובעט בין רגליו של דונארומה. מיראלם פיאניץ' הכפיל כעבור 11 דקות, איך לא בבעיטה חופשית אדירה שלא הותירה סיכוי לשוער הצעיר של מילאן. בדקה ה-53 קרלוס באקה צימק בבעיטה יעף ומילאן חזרה לתמונה, אבל דקה בלבד לאחר השער מנואל לוקאטלי הורחק בצהוב שני מיותר והקבוצה של אלגרי שמרה על היתרון שלה וסידרה לעצמה מפגש לוהט מול נאפולי בחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חוסה קאייחון נאפולי. GettyImages
מפגש מול יובנטוס. קאייחון/GettyImages

נאפולי - פיורנטינה 0:1

הקבוצה של מאוריציו סארי נראית מצוין ב-2017 והערב היא רשמה את נצחונה החמישי בחמישה משחקים בכל המסגרות. המארחת החזיקה יותר בכדור מיריבתה וגם הגיעה למספר הזדמנויות, אך נאלצה לחכות עד הדקה ה-71 כדי להשיג את השער שהגיע לאחר מהלך קבוצתי יפה. לורנצו אינסינייה קיבל כדור באגף שמאל ועם נגיעה קלה המשיך לעבר מארק האמשיק. הסלובקי העביר כדור מדויק לראשו של חוסה קאייחון, שהצליח להתגבר על דוידה אסטורי ולנגוח מקרוב את שער הנצחון. נאפולי עולה לחצי הגמר וממשיכה את הרצף הנהדר שלה, פיורנטינה מודחת ומפסידה לאחר שלושה נצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully