וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: צז'נה ולאציו העפילו לרבע הגמר

צ'זנה מהליגה השנייה פיגרה עד הדקה ה-81, אך פנדל של צ'אנו ושער של לאריבי (84) קבעו 1:2 דרמטי על ססואולו. התכולים הובילו 0:2, ספגו צמד עוד לפני ההפסקה, אך ניצחו 2:4 את גנואה

קמילו צ'אנו צ'זנה. GettyImages
צ'אנו כובש את השוויון/GettyImages

משחקי שמינית הגמר בגביע האיטלקי נמשכו היום (רביעי) עם שני מפגשים. בראשון, צ'זנה מתחתית הליגה השנייה עלתה לשלב הבא לאחר שהשיגה מהפך דרמטי מול ססואולו וגברה עליה 1:2. לאציו רשמה 2:4 מרתק מול גנואה ותשחק נגד אינטר בשלב הבא.

seperator

ססואולו - צז'נה 2:1

מהפך דרמטי של סוסוני הים והרבה נחישות הקנו לקבוצה מתחתית הליגה השנייה מקום ברבע הגמר. ססואולו פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון כבר אחרי ארבע דקות. המארחת זכתה לכדור קרן, ולורנצו פלגריני דחק מקרוב לאחר שהשוער מיכאל אגאצי הדף את הניסיון הראשון. בדקה ה-81 הדרמה החלה, כאשר האורחים זכו לפנדל וקמילו צ'אנו לא התבלבל ודייק מהנקודה הלבנה. שלוש דקות לאחר מכן שחקניו של מאסימו דראגו יצאו למתפרצת ומצאו את הגנת ססואולו לא מוכנה. אנטוניו בלצאנו העביר כדור רוחב מצד ימין, וקארים לאריבי היה פנוי בתוך הרחבה וכבש את שער הניצחון.

לאציו - גנואה 2:4

משחק מצוין באולימפיקו הסתיים בניצחון של התכולים, שסידרו לעצמם מפגש מול אינטר בשלב הבא. פיליפ ג'ורג'ביץ' (20) ו-ווסלי הודט (31) כבשו למארחים, אך מאוריסיו פינייה (40) וגוראן פנדב (45) קבעו שוויון בזק עוד לפני ההפסקה. לאציו כבשה צמד תוך חמש דקות משלה, בזכות סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (70) וצ'ירו אימובילה (75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully