וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: דן שמיר עוזר מאמן נבחרת ישראל, עודד קטש מאמן העתודה

23.1.2017 / 15:31

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מאמן הפועל חולון יחליף את ליאור ליובין כעוזרו של ארז אדלשטיין לצידו של אלון שטיין. קטש יחליפו בעתודה, כשמי שישמשו כעוזריו הם נתי כהן ואבישי גורדון. שרון אברהמי חוזר לנבחרת הנוער

דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
תפקיד חדש. שמיר/מגד גוזני

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה היום (שני) באופן רשמי את המינויים של דן שמיר לתפקיד עוזר מאמן נבחרת ישראל, עודד קטש לתפקיד מאמן נבחרת העתודה ושרון אברהמי לתפקיד מאמן נבחרת הנוער. על מינויים של שמיר וקטש פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. קטש יחליף למעשה את שמיר בנבחרת העתודה לאחר שליאור ליובין סיים את דרכו בנבחרת הבוגרת כעוזרו של ארז אדלשטיין. מי שימשיך לצידם של אדלשטייין ושמיר הוא אלון שטיין, עוזר המאמן של בני הרצליה.

הנבחרת הבוגרת תשחק הקיץ ביורובאסקט 2017, ששלב הבתים הראשון שלה ייערך ביד אליהו, והיא תפגוש את איטליה, גרמניה, ליטא, אוקראינה וגיאורגיה. נבחרת העתודה של עודד קטש, שתשחק גם הקיץ בדרג א' של אירופה, תפגוש בבית אחד את אוקראינה, לטביה וליטא. מי שמונו לעוזרי המאמן של קטש הם נתי כהן, ששימש בשנים האחרונות מאמנה של מכבי קרית גת, ואבישי גורדון, מאמן הפועל גליל עליון, ששיחק תחת קטש.

אברהמי, שפוטר לאחרונה מהפועל תל אביב, חוזר לנבחרת הנוער אותה לא אימן באליפות אירופה שנערכה בחודש שעבר מפאת תפקידו בליגת העל. הנבחרת, ללא אברהמי, ירדה לדרג ב' של אירופה, ותקווה עם המאמן שחוזר, לשוב לדרג הבכיר. הגרלת אליפויות אירופה לנוער, דרג א' ודרג' ב', תתערך ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully