וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים בנבחרות: שמיר יהיה עוזרו של אדלשטיין, קטש יאמן את העתודה

22.1.2017 / 22:19

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מאמן הפועל חולון יחליף את ליאור ליובין בנבחרת ישראל. מאמן אילת יעבוד בעתודה. המינויים צפויים לעלות לאישור הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
חוזר לצוות הלאומי. דן שמיר/ברני ארדוב

הצוות המקצועי בנבחרות ישראל עומד לעבור רענון לקראת אירועי הקיץ הקרוב. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, דן שמיר ישוב לנבחרת הבוגרת ויחליף את ליאור ליובין בעמדת עוזר המאמן, בעוד עודד קטש ימונה במקומו למאמן נבחרת העתודה. שני המינויים צפויים לעלות מחר (שני) לאישור בדיון שתקיים הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל.

עוד בנושא:

לידיעה על הכוונה למנות את דן שמיר לעוזר המאמן
לידיעה על מועמדותו של עודד קטש לנבחרת העתודה

עודד קטש מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
סוגר מעגל בעתודה. עודד קטש/יוסי ציפקיס

שמיר (41), מאמנה של הפועל חולון, כיהן כבר כעוזרו של ארז אדלשטיין למשך תקופה קצרה בתחילת דרכו המקצועית, לפני 14 שנים בהפועל ירושלים. גם תפקיד עוזר המאמן בנבחרת ישראל אינו זר לו, והוא שימש בו תחת המאמן אריק שיבק ב-2010 ו-2011.

עם פיטוריו של אדלשטיין ממכבי תל אביב, לפני שלושה חודשים, הוא ציפה מליובין (וגם מרמי הדר) ללכת בעקבותיו. משזה לא קרה, היה ברור שהשניים לא יוכלו להמשיך לעבוד יחדיו גם בנבחרת, שתארח בקיץ את הבית המוקדם ביורובאסקט.

בשל מעברו לנבחרת הבוגרת, שמיר לא יוכל להחזיק גם בתפקידו כמאמן העתודה. משחקיה של הנבחרת עד גיל 20 באליפות אירופה יסתיימו כעשרה ימים לאחר פתיחת אימוני הנבחרת, ובאיגוד הכדורסל הבינו כי גם אם ניתן לחפות עליו בתחילת הדרך - ברור שהוא יזדקק להתרעננות ולא יוכל לעמוד בעומס.

בשל כך נעשתה הפנייה לקטש (42), ששימש לצד שמיר כעוזר המאמן בבוגרת וכיהן בתפקיד זה במשך ארבע שנים. עבור מאמן הפועל אילת מדובר בסגירת מעגל: לפני 21 שנים הוא היה כוכב נבחרת העתודה, שסיימה במקום התשיעי באליפות אירופה, ודורג שלישי בטבלת מלך הסלים עם 18.7 נקודות (במקום הראשון, אגב, היה איברהים קוטלאי הטורקי). מאמנו אז היה גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully