וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האל סיטי הודיעה: ריאן מייסון התאושש מהניתוח, ו"מדבר על הפציעה"

מצבו של שחקן האל סיטי, שנפצע בצורה קשה בראשו וסובל מסדק בגולגולת, ממשיך להיות יציב. נציגים של צ'לסי בילו עמו יממה שלמה, גארי קייהיל וג'ון טרי בילו ביקרו אותו בבית החולים

ריאן מייסון האל סיטי נפצע מול גארי קייהיל צ'לסי. GettyImages
הסכנה חלפה. ריאן מייסון וההתנגשות הכואבת/GettyImages

האל סיטי הודיעה היום (שני) רשמית כי שחקן הקבוצה ריאן מייסון התאושש מהניתוח בראשו. היום ביקרו אותו בבית החולים קפטן הקבוצה מייקל דוסון, כמו גם רופא הקבוצה והמנהל, ומהקבוצה נמסר ש"ריאן שוחח על הפציעה, וימשיך להישאר בבית החולים להיבדק על ידי הצוות, ויישאר בקשר צמוד עם הקבוצה, משפחתו והצוות הרפואי".

כזכור, אתמול מייסון נפצע קשה בראשו אחרי התנגשות ראשים עם גארי קייהיל במשחק מול צ'לסי (2:0 לכחולים). מייסון פונה לבית החולים עם סדק בגולגולת, ובאנגליה כבר נפוצו שמועות ודיווחים על כך שהוא "נאבק על חייו", דיווחים שגררו תגובות נרגשות ברשת. לאחר מכן האל סיטי הודיעה ש"מצבו יציב".

היום בין השאר ביקרו אותו בבית החולים בלונדון שחקני צ'לסי גארי קייהיל וג'ון טרי, ובאנגליה מדווחים כי נציגים של צ'לסי בילו את כל היממה האחרונה בבית החולים לצד משפחתו של מייסון. מי שזכו למחמאות הם אנשי הצוות הרפואי של צ'לסי והאל, שטיפלו במייסון במהירות ובמיומנות ומנעו פגיעה חמורה יותר.

"ריאן ומשפחתו התרגשו מאוד מהתמיכה הגורפת והמרגשת שקיבלו מכל עבר", נמסר מהאל סיטי, "ומעוניינים להודות לכל מי ששלח מסרים חיוביים ברשתות החברתיות ובתקשורת ב-24 השעות האחרונות".

עוד בנושא

ריאן מייסון נפצע ועבר ניתוח בשל סדר בגולגולת
במשחק עצמו ניצחה צ'לסי 0:2 את האל סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully