וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן מייסון עבר ניתוח בשל סדק בגולגולת, מצבו יציב

אחרי שבאנגליה כבר דיווחו שקשר האל סיטי בן ה-25 "נאבק על חייו" אחרי שנפצע במהלך התנגשות ראשים עם גארי קייהיל בהפסד 2:0 לצ'לסי, הודיע המועדון כי מצבו יציב והוא יישאר בבית החולים

ריאן מייסון, האל סיטי, נפצע במשחק מול צ'לסי. רויטרס
מייסון אחרי הפציעה/רויטרס

צ'לסי ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את האל סיטי בבית והגדילה את הפער בצמרת הפרמיירליג. אבל עם כל הכבוד למשחק ולתוצאה שלו וגם למוליכת הטבלה, האירוע המרכזי דווקא קשור בזהות המפסידה. קשר הנמרים ריאן מייסון נפצע במהלך המחצית הראשונה בהתנגשות ראשים עם בלם צ'לסי, גארי קייהיל, הועבר לבית החולים סט. מארי'ס והובהל לטיפול נמרץ, שם עבר ניתוח בראשו. "הוא נאבק על חייו", דווח בתקשורת האנגלית.

לאחר מכן האל סיטי הודיעה כי מייסון סובל מסדק בגולגולת ועבר ניתוח בבית החולים סט. מארי'ס בלונדון. מצבו של מייסון יציב והוא צפוי לשהות בבית החולים בימים הקרובים. "כולם במועדון רוצים להודות על הטיפול המסור והמצוין שקיבל ריאן גם מצוות החירום וגם מצוות הניתוחים בבית החולים", נכתב בהודעה.

התנגשות הראשים אירעה בדקה ה-13 ומייסון טופל על המגרש במשך תשע דקות עד שהוחלף כשהוא מונשם באמצעות מסכת חמצן, בעוד קיהייל זכה לטיפול וחזר למגרש. ססק פברגאס אמר אחרי המשחק: "קודם כל, אני וכל שחקני צ'לסי רוצים לשאול איחולי החלמה לריאן מייסון".

ריאן מייסון, האל סיטי, נפצע במשחק מול צ'לסי. רויטרס
אירוע קשה/רויטרס

חברו של מייסון מהאל סיטי, דייויד מיילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully