וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין לשחקנים: "אף אחד לא רוצה שהמצב הזה יימשך"

23.1.2017 / 8:33

מאמן מכבי חיפה כינס אסיפה בעקבות המצב, במועדון העידו: "המצב משפיע עליו, אבל לפי האסיפה הוא לא נראה כמו אחד שהולך להרים ידיים". עסקת עזמי סוכמה, יחתום ביממה הקרובה. עטר נטש האימון

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: יוסי אלטר

"אנחנו צריכים להיות ביחד בתקופה הזאת. אין מה לעשות. זה מצב שאף אחד לא ציפה לו, אף אחד כאן גם לא רוצה שהמצב הזה יימשך. רק בעזרת אימונים קשים וטובים נצא מזה יחד". כך אמר מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין, באסיפה שקיים אתמול לשחקנים לפני האימון, בעקבות התבוסה בקריית שמונה וההידרדרות במצב הקבוצה בחודש האחרון.

במועדון, שם המשיכו לקיים אתמול שיחות בנוגע למצב הקבוצה, סיפרו כי מולנסטיין התנהג אתמול מעט שונה באימון. "אין ספק שהמצב משפיע עליו. אבל מצד שני, לפי האסיפה והשיחות שהוא מנהל עם השחקנים, הוא לא נראה כמו מישהו שהולך להרים ידיים", סיפר גורם במועדון. "בשיחות שלו עם ההנהלה הוא הסביר איך אפשר לצאת מהמצב הזה עם ניצחון על מכבי תל אביב, עם סגל חדש. התקופה הקרובה היא מבחן גדול למועדון הזה, למאמן ולשחקנים", אמרו.

עוד בנושא

ביקורות קשות על מולנסטיין אחרי התבוסה בקרית שמונה
הכירו את פיטים עזמי: מיכאל יוכין עם פרופיל של הרכש החדש של הירוקים
שובל גוזלן בראיון בלעדי: "כולם קיבלו הזדמנות אצל מולנסטיין חוץ ממני"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
"קופה הקרובה היא מבחן גדול למועדון הזה, למאמן ולשחקנים". רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

לצד הביקורות, בצוות המקצועי הסבירו במהלך השיחות כי שחקני המפתח הזרים מארק ואליינטה, גארי קגלמאכר וקמיל ואצק יחזרו לסגל, סאן מנחם ונטע לביאישובו מהרחקות, כשאוהד לויטה אמור גם הוא לשוב לסגל אחרי תקופה ארוכה. אלירן עטר נטש את האימון לאחר שהרגיש כאבים במקום הפציעה. יתר השחקנים התאמנו כרגיל. "דמארי ואייולפסון נמצאים ב-75 אחוז מכושרם, ההשפעה המצטברת של כל השחקנים שישובו לסגל תהיה גבוהה". הדברים הללו, כמובן, עדיין לא מבטיחים שמולנסטיין יישאר בחיפה עד תום העונה. בחיפה מצפים לתוצאות כבר בתקופה הקרובה ומבינים שגם חלק מהאוהדים איבדו את סבלנותם.

החלוץ פיטים עזמי, שסיכם את תנאיו לפני כשבועיים, התבשר אתמול כי גם השיחות עם בודו גלימט הסתיימו. חיפה תעביר 300 אלף יורו והשחקן עשוי לחתום כבר היום בקבוצה. אניס אלושי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, המריא אתמול לגרמניה וישוב מחר. "השלמנו את מסע הרכש הזר שלנו, כעת נבחן צירוף של ישראלי אחד. אם אלטמן לא יגיע, יכול להיות שזה יהיה הסגל שלנו עד תום העונה", אמרו במועדון. טור כריסטיאן קרלסן ימשיך לעקוב אחר שחקנים צעירים. שמו של הקשר שלומי אזולאי עלה כמי שמועמד לחזק את הקבוצה, כנראה רק בקיץ. במקביל, נמשך המעקב אחרי אליסון דוס סנטוס, דור אלו וגידי קאניוק ממכבי פתח תקוה.

שיחת היום במועדון הייתה הראיון שהעניק אתמול שובל גוזלן לוואלה! ספורט, בו טען כי היה השחקן היחיד בסגל שלא קיבל הזדמנות אמיתית מרנה מולנסטיין והזדהה עם גליינור פלט. חלק מהשחקנים שלחו הודעות תמיכה לחלוץ שעבר רשמית לקריית שמונה. במכבי חיפה שבו והדגישו אתמול כי ההחלטה המוקדמת לשחרר את שבעת השחקנים התקבלה מתוך רצון לעזור להם למצוא קבוצה בשלב מוקדם יחסית, ולמנוע מצב שבו יישבו ביציע עד תום העונה. "לא היינו משתמשים בשחקנים האלה בכל מקרה, אז מה היה הטעם להשאיר אותם בקבוצה?", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully