וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי מילר: "לא יודע למה מכבי תל אביב נראית כל כך גרוע"

הפורוורד האמריקאי של הצהובים דיבר בסרביה לאחר ההפסד לכוכב האדום בלגרד: "אנחנו נמצאים בסיטואציה קשה, אבל שום דבר לא גמור. הפציעה? היו חודשים קשים, אך למזלי היא כבר מאחוריי"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את הפועל תל אביב בדרבי

העונה הנוכחית של מכבי תל אביב נחשבת לאחת השנים הקשות בתולדות המועדון. לא פחות מארבעה מאמנים הוחלפו, כשלאורך העונה ספגה הקבוצה לא מעט השפלות, ולא הצליחה כלל לשמור על יציבות. דוגמה קלאסית למכבי תל אביב של העונה: אחרי הניצחון ההירואי על דרושאפקה של האקס דיוויד בלאט, היא חזרה לסורה בדמות שני הפסדים רצופים ביורוליג, שעשויים לסבך אותה בהמשך הדרך.

הצהובים לא ביצעו שינויים דרסטיים בסגל, פרט אולי לחזרתו של קווינסי מלר לכשירות. האמריקאי שהגיע בקיץ מהכוכב האדום בלגרד כהבטחה גדולה, נפצע, טופל ובחלוף מספר חודשים הוכרז ככשיר לשחק, ובשבועות האחרונים הוא אט אט מתרגל לקבל דקות משחק מאיינארס בגאצקיס.

עוד בנושא:

נטפלים לחלשים: ניתוח הדרבי של תל אביב והפתרונות של בגאצקיס

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. מילר/ברני ארדוב

ההפסד האחרון של מכבי תל אביב היה ביורוליג, ביום חמישי האחרון לכוכב האדום בלגרד, האקסית של מילר. רגע לאחר המפגש, שוחחו בסרביה עם השחקן על מצבו הבריאותי, על החיים בישראל ועל התחושות כשחקן במכבי תל אביב.

"לאט לאט אני חוזר לעניינים", אמר מילר. "לוקח זמן לחזור לכושר משחק, ואני עושה זאת באיטיות. בקצב שלי. אני לא ממהר לשום מקום. הייתה תקופה קשה מאוד, מכיוון שאני רגיל להיות חלק מקבוצה, כפי שהייתי בכוכב האדום. הבידוד מדכא, והיה לי מאוד לא נוח בחודשים האחרונים. למזלי, זה כבר מאחוריי, ועכשיו הכול בסדר".

"אני רוצה לתרום, לא רק לשחק", הוסיף האמריקאי. "אני לא יודע למה מכבי תל אביב נראית כל כך גרוע. אולי זה בגלל שהוחלפו כל כך הרבה מאמנים. אנחנו רחוקים מהמקום הראשון בליגה וזו סיטואציה קשה עבורנו, אבל שום דבר לא גמור. הכוכב האדום? יש לה מאמן נהדר. השחקנים ממושמעים ועובדים קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully