וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: הקשר מרסלו סיכם. קבוצתו: "נקבל 1.6 מיליון דולר"

22.1.2017 / 0:07

הצהובים הודיעו על הגעתו הצפויה של הקשר האחורי הקשוח (22, 1.81) לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לקבוצה. נשיא ויטוריה: "נקבל 1.6 מיליון דולר ו-20 אחוז ממכירה עתידית"

מרסלו שחקן ויטוריה חוגג שער. GettyImages
יחזק את הצהובים? מרסלו/GettyImages

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שבת) שהיא הגיעה לסיכום על רכישתו של הקשר הברזילאי מרסלו מקבוצת ויטוריה. הקשר האחורי בן ה-22 צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ולחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

נשיא ויטוריה איבה דה אלמיידה סיפר לתקשורת המקומית: "לפני 15 יום קיבלנו הצעה ממועדון מחוץ לברזיל וסירבנו לה. בשבוע שעבר המועדון הכפיל את ההצעה והתלבטנו כי ראינו במרסלו את אחד משחקני העתיד של הקבוצה. היום כבר קיבלנו הצעה שאי אפשר לסרב לה, אבל התעקשנו לקבל 20 אחוז מהמכירה הבאה שלו. ההצעה הראשונה הייתה של 1.5 מיליון ריאל (470 אלף דולר) וסירבנו. היום הסכמנו להצעה האחרונה בגובה 5 מיליון ריאל (1.57 מיליון דולר). העסקה סגורה ב-99 אחוז".

מרסלו החל את הקריירה בוויטוריה ומכבי תל אביב למעשה תהיה הקבוצה השנייה שלו בלבד. הוא רשם במדי הקבוצה הברזילאית 54 הופעות בכל המסגרות, 22 מהן בליגה הראשונה במולדתו בעונה שעברה. מדובר בקשר אחורי קשוח שספג ב-2016 שבעה כרטיסים צהובים.

עוד בנושא

מכבי תל אביב - בני סכנין: בן חיים החלוץ מחוץ לסגל, קרויף כועס
לכל דבר יש מחיר: תמונת מצב לגבי מצבו של חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully