וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מינסוטה ודטרויט מדברות על טרייד של ריקי רוביו - רג'י ג'קסון

הוולבס מוכנים לצרף לעסקה את שבאז מוחמד, רכז הפיסטונס עלול לשלם את המחיר על פתיחת העונה הרעה. שיקגו המיואשת עוקבת אחר מצבו של כריס בוש, ראסל ווסטברוק מגיב לכך שלא נבחר לחמישיית המערב

שחקן מינסוטה טימברוולבס ריקי רוביו. AP
צריך להתחיל לארוז? רוביו/AP

קצת יותר מחודש נותר עד שחלון הטריידים ב-NBA יגיע לסיומו, אך עסקאות גדולות של ממש עדיין לא קיבלנו. ב-ESPN מדווחים שמינסוטה ודטרויט דיברו על האפשרות של עסקה במהלכה יעבור ריקי רוביו לפיסטונס, בעוד רג'י ג'קסון יעשה את הדרך ההפוכה. הוולבס, שמעוניינים להעביר בשלב כזה או אחר את הקבוצה לידיו של הרכז הצעיר כריס דאן, מוכנים להוסיף לטרייד גם את שבאז מוחמד.

ג'קסון, מנגד, עלול לשלם את המחיר על פתיחת העונה הרעה של דטרויט (בלעדיו, אגב, הפיסטונס עומדים העונה על 10:11).

עוד בנושא:

גולדן סטייט הביסה גם את יוסטון, משחק מפלצתי לרודי גובר
רודי גובר שחקן ההגנה, אריק גורדון השחקן השישי: תארי אמצע העונה ב-NBA

רג'י ג'קסון, דטרויט פיסטונס. AP
מאכזב, כמו כל הקבוצה שלו עד כה. רג'י ג'קסון/AP

עוד ברחבי הליגה

* מארק שטיין טוען ששיקגו עוקבת אחר מצבו של כריס בוש ואם יהפוך שחקן חופשי, הבולס ינסו לצרפו ולאחד אותו מחדש עם דויין וייד. עדיין לא ברור האם הפאוור פורוורד הנהדר של מיאמי יקבל אישור רפואי לשוב לפרקט, ובכל מקרה, לא סביר שההיט יחתכו אותו לפני ה-1 במרץ, אז יוכל לחתום בקבוצת פלייאוף.

* "אם ניו יורק תגיד לי שהיא לא רוצה אותי, אהיה חייב לשקול טרייד", הודה כרמלו אנתוני. מספר אנשי הנהלה חושבים שהאפשרות הטובה ביותר עבור המועדון תהיה לחפש עסקה עבור הפורוורד המזדקן, שמחזיק בסעיף המאפשר לו לא להסכים לטריידים שלא יאהב.

* ראסל ווסטברוק הגיב לכך שנותר מחוץ לחמישיית המערב באולסטאר: "אני לא משחק עבור קולות באולסטאר, אני משחק כדי לזכות באליפויות. אמשיך לעשות מה שאני עושה והכל יהיה בסדר".

* דוויין וייד התנצל בטוויטר בפני אוהדי שיקגו על התצוגה המביכה שהובילה להפסד 102:93 לאטלנטה: "ההופעה הזו היתה איומה! מתנצל בפני כל אוהדי שיקגו והמעריצים שלי". ג'ימי באטלר הוסיף: "אנחנו חייבים לפתוח משחקים טוב יותר. זה כדורסל איום ונורא, זו לא הדרך בה אנחנו אמורים לשחק. אם לא נשחק טוב יותר כקבוצה, ימשיכו לבעוט לנו בתחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני שיקגו בולס ג'ימי באטלר, דוויין וייד. GettyImages
אכזבה גדולה. וייד ובאטלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully