וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פיטים עזמי ינחת בסוף השבוע בישראל כדי לחתום

20.1.2017 / 21:38

חיזוק נוסף לירוקים: החלוץ בן ה-24, אשר כבש 11 שערים העונה בקבוצתו בודו גלימט הנורבגית, יחזק את החוד של מולנסטיין. צפוי להפוך לשחקן הרכש הרביעי של מכבי חיפה בינואר

צילום מסך

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק. החלוץ הנורבגי, פיטים עזמי, ינחת מחר (שבת) בלילה ישראל כדי לחתום על חוזה בקבוצה. עזמי בן ה-24, משחק בבודו גלימט הנורבגית, בשורותיה כבש העונה 11 שערים.

עזמי, שיהפוך לשחקן הרכש הרביעי של מכבי חיפה בחלון ההעברות של חודש ינואר אחרי עומר דמארי, הולמאר אייולפסון ואניש אלושי, ינחת רק בשבת בלילה ובראשון יעבור את הבדיקות הרפואיות, לאחריהן הוא יחתום באופן רשמי על חוזהו בקבוצה.

כזכור, המנהל הספורטיבי תור כריסטיאן קרלסן שוחח עם החלוץ והגיע עימו להבנות בנוגע לשכרו. עזמי כבש בעונה החולפת 11 שערים, אבל הסיבה שקרלסן רוצה אותו בקבוצה קשורה גם למיקום שלו במגרש. "הוא יכול לתפקד כשחקן כנף וגם כחלוץ. אנחנו צריכים שחקן מגוון לסגל שלנו", אמרו אז במכבי חיפה.

עוד בנושא

פיטים עזמי סיכם במכבי חיפה, שמחכה לשחרור
מכבי חיפה הגישה הצעה על פיטים עזמי, קמיל ואצק ייעדר בין שבוע ל-10 ימים

פיטים עזמי חלוץ בודו גלימט. טוויטר, צילום מסך
בקרוב בירוק. עזמי/צילום מסך, טוויטר

לעזמי ארבע עונות בקבוצות בוגרים עד עתה. הראשנה הייתה במדי קבוצתו נעוריו, פולו, בליגה השנייה, כשבליגה הבכירה שיחק אך ורק בבודו גלימט. בעונה הראשונה בקבוצה כבש ארבעה שערי ליגה ב-30 הופעות כשבעונה הנוכחית העלה את מספריו כשהרשית 11 פעמים ב-29 הופעות בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully