וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה על פיטים עזמי, קמיל ואצק ייעדר בין שבוע ל-10 ימים

16.1.2017 / 15:28

חלוצה של בודו גלימט כבר סיכם, בחיפה מנסים לקדם את ההעברה. ואצק הפצוע יחמיץ את קרית שמונה, אולי גם את מכבי תל אביב. במועדון מצפים לשיפור מיידי אצל קהת ורוקאביציה

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה והביקורות על רנה מולנסטיין, מכבי חיפה מנסה לקדם החתמת שחקנים נוספים בחלון ההעברות. כזכור, מלבד עומר דמארי והולמאר אייולפסון, אמורים להגיע קשר אחורי ושחקן התקפה זרים, ואולי עוד שחקן ישראלי שינעל את הסגל. במועדון אישרו את הפניה לחלוץ סבסטיאן אנדרסון, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. על פי ההערכות, חיפה הציעה מיליון יורו תמורת חלוץ נורשפינג, אך השבדים דרשו סכום כפול, מה שבשלב זה מונע מהעסקה להתקדם. "כרגע ירדנו ממנו, אלא אם מישהו ישנה את דעתו", אמרו בחיפה.

טור כריסטיאן קרלסן מנסה לסגור את עסקת פיטים עזמי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ כבר סיכם את תנאיו מול המנהל הספורטיבי. "הגשנו את ההצעה, אנחנו ממתינים לתשובה של בודו גלימט", אישרו במועדון. "הם מערימים קשיים משום שהם חושבים שיוכלו למכור אותו בסכומים גבוהים יותר לקראת סיום החלון. מצד שני, הם יכולים לאבד את ההצעה. השבוע נדע סופית אם יגיע. בקרוב מאוד יהיו כאן קשר אחורי ושחקן התקפה זרים".

פיטים עזמי חלוץ בודו גלימט. טוויטר, צילום מסך
ניסיון נוסף להחתימו. פטים עזמי/צילום מסך, טוויטר

עומרי אלטמן הוא השחקן הישראלי שעשוי להצטרף, ייתכן שבעסקה הכוללת העברה בלבד, או בקיזוז השאלת שחקנים. חיפה בודקת גם אפשרויות נוספות. במועדון מנסים לסגור עסקה במסגרתה יגיע ארון שוינפלד בעונה הבאה.

על פי דיווחים בתקשורת בקרואטיה, מכבי חיפה הגישה להיידוק ספליט הצעה רשמית על ג'פרסון, כשהירוקים מוכנים לשלם 1.3 מיליון יורו על הקשר האחורי הברזילאי של הקבוצה. במועדון טוענים כי השחקן אינו מועמד.

הקשר קמיל ואצק עבר בדיקת אולטראסאונד ברמב"ם כדי לבחון את חומרת הפציעה, שבה התברר שהוא ייעדר בין שבוע ל-10 ימים. ואצק יחמיץ את המשחק מול קרית שמונה, ועלול גם להחמיץ את המפגש מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק מוחלף. אדריאן הרבשטיין
עבר בדיקת אולטראסאונד. ואצק/אדריאן הרבשטיין

במועדון טוענים כי כרגע מעמדו של רנה מולנסטיין לא עומד על הפרק, אך הפסד בשני המשחקים הקרובים לקריית שמונה ומכבי תל אביב עשוי לשנות את התמונה לגביו. מולנסטיין הבטיח לשחר כי בתקופה הקרובה הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב. חזרת עטר, בנוסף להצטרפות השחקנים החדשים, אמורה לטענתו לגרום לשיפור משמעותי ביכולת של הקבוצה. רועי קהת היה אמור לפתוח על הספסל במשחק האחרון, אבל העובדה שסאן מנחם לא חש בטוב לפני המשחק "הקפיצה" אותו להרכב. במועדון מצפים לשיפור משמעותי אצל קהת וגם בגזרת ניקיטה רוקאביציה, שעדיין לא תורם לקבוצה.

אוהד לויטה עשוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. לפי מידע שקיבל מהצוות הרפואי, השוער שכבר חזר להתאמן יוכל לחזור למגרשים בעוד כשבוע.

הבלם הולמאר אייולפסון לקח ביוזמתו את הבלם איאד אבו עביד לשיחה אישית, במהלכה הביע את תמיכתו בעקבות האירועים שעברו עליו. אלירן עטר עדיין סובל מרגישות אבל יהיה בסגל למשחק בשבת. סאן מנחם זכה לברכות מהמאמן והשחקנים בעקבות זימונו לנבחרת.

עדכון ראשון: 11:28

הולמאר אייולפסון  עם איאד עבו עביד. אייולפסון למשנה, מערכת וואלה! NEWS
אייולפסון באימון עם אבו עביד/מערכת וואלה! NEWS, אייולפסון למשנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully