וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: קמרון חזרה מפיגור ל-1:2 על גינאה ביסאו

פיקטי (13) כבש ראשון אחרי סלאלום נהדר, סיאני (61) איזן ואנגדאו-אנגאדוג'י (79) שבר את השוויון בבית א' והעלה את האריות למקום הראשון. המארחת גאבון ובורקינה פאסו נפרדו ב-1:1

פייר אמריק אובמיאנג נבחרת גאבון. AP
עוד שער, עוד תיקו. אובמיאנג/AP

המחזור השני באליפות אפריקה יצא לדרך היום עם בית א'. המארחת גאבון שוב אכזבה והסתפקה ב-1:1 מול בורקניה פאסו. קמרון גברה 1:2 על גינאה ביסאו.

גאבון - בורקינה פאסו 1:1

ממש כמו שני המשחקים הראשונים בבית הזה, גם המפגש בין המארחת לבין "סוסי ההרבעה" הסתיים בשוויון 1:1, מה ששמר על הבית באיזון מעניין. בדקה ה-23 הימם פריוצ'ה נקולמה את הקהל המקומי כאשר ניצל יציאה רעה של שוער גאבון וגלגל כדור שעשה דרכו באיטיות פנימה. המארחת איזנה כעבור רבע שעה בדיוק. עבירה ברחבה סידרה לגאבון פנדל אותו שלח הכוכב הגדול של הנבחרת, פייר אמריק אובמיאנג, לרשת. שער שני לשחקן דורטמונד באליפות, אבל "הפנתרים" בסכנת הדחה מוקדמת. תיקו שישי מתוך תשעה משחקים באליפות עד כה.

עוד בנושא:

שלטונות מצרים הכניסו את מוחמד אבו טריקה לרשימת הטרור
אליפות אפריקה: גאנה וגרנט פתחו עם 0:1 על אוגנדה
דיפלומט בריטי נגד אברהם גרנט: "מאוד מתסכל לצפות בנבחרת גאנה"

שחקן קמרון סבסטיאן סיאני, שחקן גינאה ביסאו חוסה לואיס מנדס. AP
נשבר השוויון בבית. קמרון מול גינאה ביסאו/AP

קמרון - גינאה ביסאו 1:2

ארבעה משחקים התקיימו עד כה בבית א' של האליפות, זה היה הראשון שלא הסתיים ב-1:1, מה שאומר שקמרון ניצבת בראשות הבית. האריות דווקא נקלעו לפיגור, אך שער של מייקל אנגדאו-אנגאדוג'י בדקה ה-79 העניק להם את הניצחון ושבר את השוויון בבית. גינאה ביסאו, שהשיגה נקודה דרמטית בזכות שער בתוספת הזמן במחזור הפתיחה, עלתה ל-0:1 משער נפלא של פיקטי. קשר בראגה (13) לקח את הכדור באיזור הרחבה שלו, עבר מספר שחקנים ודהר לאורך המגרש בדרך לסיומת מצוינת. בנג'מין מוקאנג'ו, שכבש את שער היתרון של קמרון במשחק הפתיחה, בישל הפעם את השוויון לסבסטיאן סיאני (61) שאיזן בבעיטה יפה מחוץ לרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully