וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטונות מצרים הכניסו את מוחמד אבו טריקה לרשימת הטרור

חלוץ העבר, מגדולי כדורגלני מצרים בכל הזמנים, מואשם בתמיכה במפלגת "האחים המוסלמים" שהוצאה מחוץ לחוק. כעת הוא בסכנת מאסר ולא ברור האם יחזור לארצו אחר אליפות אפריקה שם הוא מפרשן

שחקן העבר של מצרים מוחמד אבו טריקה. GettyImages
ממשיך להסתבך. אבו טריקה/GettyImages

שלטונות מצרים הכניסו את כדורגלן העבר המהולל, מוחמד אבו טריקה, לרשימת הטרוריסטים במדינה. לא מדובר בסיפור חדש, אבל כן בהתפתחות טרייה. אבו טריקה מואשם כבר כמה שנים בתמיכה ב"אחים המוסלמים", שהמפלגה שהוצאה מחוץ לחוק אחרי נפילת משטרו של מוחמד מורסי ב-2013.

אבו טריקה, מגדולי כדורגלני מצרים בכל הזמנים ומי שכבש 38 שערים ב-100 הופעות בינלאומיות, שוהה כרגע בגאבון, שם הוא משמש פרשן באליפות אפריקה. עורך דינו סירב לומר האם כדורגלן העבר יחזור למצרים אחרי הטורניר וקיים חשש שהוא יישלח למאסר.

כבר במאי 2015 הוחלט להחרים את נכסיה של 'אשאב טורס', חברת תיירות שנוסדה ב-2013 על ידי אבו טריקה, בשיתוף עם חבר ב"אחים המוסלמים", ששמו אינו ידוע. כל נכסיו של אבו טריקה נלקחו במהלך התהליך. חלוץ העבר ערער על ההחלטה פעמיים, אך נדחה בשני המקרים.

אבו טריקה תמיד היה כדורגלן בעל דעה מגובשת ומעורב פוליטית. בשנת 2008, במהלך אליפות אפריקה, הפך אבו טריקה לגיבור לאומי, כאשר חשף לאחר הבקעת שער חולצה עליה כתב "תומכים בעזה". במהלך הקריירה שלו זכה אבו טריקה בתארים רבים, הן אישיים והן קבוצתיים, בין השאר היה שני רק לעמנואל אדבאיור לפרס כדורגלן השנה באפריקה. ב-2006 זכה עם נבחרת מצרים באליפות אפריקה, וב-2008 שיחזר את ההישג, כאשר הפעם הוא כובש את שער הניצחון במשחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully