וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון נענשה במשחק רדיוס על תנאי בעקבות האירועים מול בית"ר ירושלים

18.1.2017 / 19:15

המועדון נקנס גם ב-15 אלף שקל. יובל נעים ספג קנס של 3,000 שקל והרחקה על תנאי משני משחקים, מושיקו לוגסי ותומר סוויסה הורחקו משלושה משחקים. יוסי אבוקסיס נקנס בגין העלבת שופט

יגאל פריד שופט כדורגל עם שחקני הפועל אשקלון. לירון מולדובן
שחקני הפועל אשקלון במהלך המהומה/לירון מולדובן

אנשי הפועל אשקלון הגיעו היום (רביעי) לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים (1:1). באותו משחק התחוללה מהומה בין השחקנים שהיו על הדשא, במהלכה הורחקו מושיקו לוגסי ותומר סוויסה. מלבד זאת, גם המאמן יובל נעים הורחק לקראת הסיום.

בעקבות האירועים, הקבוצה נקנסה ב-15 אלף שקל ובמשחק רדיוס על תנאי לשנה. לוגסי וסוויסה הורחקו משלושה משחקים כל אחד, כולל ההרחקה האוטומטית. נעים ספג קנס של 3,000 שקל, והרחקה משני משחקים על תנאי.

מהפועל אשקלון נמסר בתגובה להחלטה: "המועדון מקבל בהבנה את פסיקת בית הדין. כעת נלמד את הכרעת הדיין ונפיק את הלקחים הנדרשים".

עוד בנושא:

יובל נעים: "כולם יפי נפש. עוזרים לכולם, רק לא להפועל אשקלון"
ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה את הפועל רעננה 0:2 בחוץ
מתן חוזז: "יובל נעים לא נותן לאף אחד להוריד רגל מהגז"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
הרחקה על תנאי. נעים/לירון מולדובן

בנוסף, במהלך הדיון העיר הדיין למנהל הטכני של אשקלון, צ'יקו מגיה, שהתפרץ לדבריו בדיון, הפריע למהלך התקין של התנהלותו ואף טען כי "ההתאחדות סימנה את הקבוצה ואת הנאשמים". לאחר שנתבקש לעזוב את הדיון, קרא לשאר השחקנים לעזוב איתו. בעקבות כך נאלצו לקרוא לאנשי האבטחה שילוו אותו מחוץ לאולם. הדיין כתב כי הוא יבקש מתובע ההתאחדות לשקול את העמדתו של מגיה לדין.

בנושא אחר, גם מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, הגיע לבית הדין בעקבות הרחקתו במשחק מול מכבי פתח תקוה (1:1). אבוקסיס שהורחק בעקבות מספר דברים שאמר לכיוון הקוון, אמר היום כי הדברים נאמרו ללא כוונה שיגיעו לאוזני השופטים וכי הוא מלמל את הדברים לעצמו, כאשר בסיום הוא התנצל בפניו. אבוקסיס ספג קנס בסך 2,500 שקל בגין העלבת שופט, ובנוסף קנס על תנאי לשנה בסך 3,500 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully