וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז: "יובל נעים לא נותן לאף אחד להוריד רגל מהגז"

15.1.2017 / 8:44

החלוץ המשתפר החמיא למאמנו אחרי ניצחון החוץ על רעננה: "הוא חי את המשחק ומחזיק אותנו חזק בעניינים". במועדון רוצים להתחזק בשלושה שחקנים בקרוב וממתינים לתשובה הסופית מחמדי סליחי

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים ועוזרו, אלי לוי. מגד גוזני
משאיר את כולם בעניינים. יובל נעים/מגד גוזני

ניצחון החוץ אמש (שבת), 0:2 על הפועל רעננה, נתן הרבה מאוד תקווה להפועל אשקלון. הקבוצה של יובל נעים עלתה מעל הקו האדום, ובמחזור הבא תארח את הפועל תל אביב בידיעה שניצחון עשוי להגדיל את הפער ממנה ליותר מ-10 נקודות. הקבוצה עלתה אתמול ללא ארבעה שחקני הרכב - תומר סוויסה, מושיקו לוגסי ומירקו אורמוש המורחקים ורז מאיר הפצוע, שייעדר לפחות חודש - אך הצליחה לנצח בזכות עצמי של אמבולה (11) וריף מסיקה (90).

מתן חוזז, שהשתפר משמעותית בשבועות האחרונים, אמר בסיום המשחק: "התחושה נהדרת וכיף גדול לדעת שעלינו מעל הקו האדום. באנו למשחק חוץ קשה כמו גברים ועשינו את העבודה בצורה טובה. הרגשנו קצת עייפות במהלך המשחק בגלל שלושת המשחקים ששיחקנו בשבוע האחרון, אבל המחליפים ששיחקו עשו את העבודה. כל שחקן בסגל יכול לשחק בהרכב ואנחנו לא מרגישים שיש פערי רמות בסגל".

עוד בנושא:
מעל הקו האדום: אשקלון ניצחה 0:2 את הפועל רעננה בחוץ
נעים מרגיע: "כרגע אין חשיבות לזה שאנחנו מעל הקו האדום"

קשר הפועל אשקלון מתן חוזז. ברני ארדוב
הולך ומשתפר. חוזז/ברני ארדוב

על מאמנו הצבעוני יובל נעים אמר חוזז: "יובל מחזיק אותנו חזק בעניינים. אנחנו מרגישים אותו כל הזמן על הקווים צועק ומעודד. הוא דוחף אותנו ולא נותן לאף אחד להוריד רגל מהגז. הוא חי את המשחק וזה עוזר לנו. המשחק במחזור הבא מול הפועל תל אביב זה לא משחק העונה, יש עוד הרבה משחקים בדרך. בכל מקרה אין ספק שהמשחק הזה חשוב מאוד עבורנו".

במועדון רוצים להתחזק בשלושה זרים בתקופה הקרובה. חמדי סליחי אמור לתת תשובה סופית בתחילת השבוע אם הוא מצליח להשתחרר מקבוצתו. כמו כן, יובל נעים רוצה לצרף שחקן כנף ואולי עוד קשר אמצע התקפי. לאסינה דאו ישוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully