וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "כולם יפי נפש. עוזרים לכולם, רק לא להפועל אשקלון"

10.1.2017 / 21:49

מאמן אשקלון רתח אחרי שהורחק יחד עם שלושה משחקניו ב-1:1 מול בית"ר: "לפחות אל תפריעו לנו. אין לי כוחות, זה כבר לא כדורגל". רן בן שמעון: "משחק מוזר, באים בטענות רק לעצמנו"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניב מעוז

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שלישי) ב-1:1 בחוץ מול הפועל אשקלון, אבל התוצאה הייתה הדבר המשני במשחק במסגרת המחזור ה-17, בו "כיכב" יגאל פריד. השופט העניק פנדל אחד לכל קבוצה, אבל איבד את השליטה לקראת הסיום והרחיק לקבוצת התחתית לא פחות משלושה שחקנים (מירקו אורמוש, תומר סוויסה ומשה לוגסי) וכן את המאמן יובל נעים ועוזרו אלי לוי. נעים הזועם אף שקל להוריד את שחקניו מהמגרש.

עוד בנושא:

הפועל אשקלון חילצה נקודה בשמונה שחקנים מול בית"ר ירושלים

שחקני אשקלון במהומה/לירון מולדובן

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון, ניסה להישאר רגוע בסיום, אך לא ממש הצליח. "אני אנסה להיות ממלכתי", אמר המאמן. "הצופים ראו בבית ובאצטדיון, ראו מה שקרה פה היום. זה דבר שאתה לא יכול להבין אותו. אנחנו מתמודדים עם כל כך הרבה קשיים. אנחנו משקיעים ומשחקים רק עם שני זרים, פוגשים קבוצה עם תקציב פי ארבעה גדול יותר מאיתנו. כולם הולכים לעזור לכולם, כולם יפי נפש, אלונה, שחר. עוזרים, רק לא להפועל אשקלון. אתם לא רוצים לעזור, אבל לפחות אל תפריעו לנו".

נעים המשיך: "אין לי כוחות, אני מרגיש שאני מאבד את הבריאות שלי. זה כבר לא כדורגל. ממלאים לשופטים את הראש, משגעים אותם עם מיליון ואחד דברים, ולא מתעסקים בעיקר - שזה השיפוט. מה שקרה כאן היום זה משהו שעוד לא ראיתי, ואני הרבה שנים בכדורגל. בטדי זה אף פעם לא קרה, ואני ארגיע - זה גם לא יקרה. זה גם השיפוט, גם הבקרה... היה לנו כאן שחקן שרצינו להעביר בבקרה כשהיה בן 19, העברנו אותו רק כשהיה בן 20. כולם ראו מה היה פה, שיעשו סדר אחת ולתמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רן בן שמעון, מאמן בית"ר ירושלים, התייחס לתלונות של יובל נעים: "אני לא מבקר קולגות שלי, שכל אחד יעסוק בעניינים שלו. אני צריך לראות מה אני עשיתי לא בסדר ועשינו הרבה דברים לא בסדר. אם היינו בסדר, הכול היה בסדר. במחצית השנייה לדעתי היה זמן נטו של משחק הכי מועט שראיתי. אבל לא נבוא בטענות לאף אחד, רק לעצמנו. שיחקנו במחצית השנייה טוב, פתחנו עם הרכב שהוא קצת חדש, בגלל אילוצים הרבה שחקנים זזו מהעמדות שלהם. אנחנו צריכים לחפש מומנטום, נמשיך לעשות הכול כדי לנצח. יש פה קבוצה טובה ואנחנו צריכים לראות איך חוזרים לנצח".

עוד הוסיף: "לא ניצחנו וזה מאכזב מאוד. היינו צריכים למצוא דרך לנצח. הייתה מחצית ראשונה גרועה מאוד, במחצית השנייה השתפרנו מאוד, הגענו למצבים, אבל אנחנו לא מצליחים להכניס את הדבר הקטן הלבן הזה לשער. קיבלנו החלטות לא טובות, גם מול 10 שחקנים קשה לכבוש שער. היינו צריכים להיות הרבה יותר חדים בהחלטות שלנו. שוב אנחנו לא מצליחים לנצח. היו כמה דקות ששיחקנו נגד פחות שחקני שדה, היינו צריכים לדחוף את הכדור לתוך הרחבה ולא עשינו את זה. משחק מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully