וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים ייאבק בניסיון להגדלת מספר הזרים בלאומית

18.1.2017 / 17:05

הנושא צפוי לעלות לדיון בישיבת דירקטוריון של מנהלת הליגה הלאומית, כשהכוונה היא להתיר לכל מועדון לרשום שלושה זרים. בארגון מתנגדים: "כבר היו נסיונות כאלה בעבר ומנענו אותם"

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
עוגן יוחננוב, יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

האם מספר הזרים בליגה הלאומית בכדורסל ישתנה החל מהעונה הבאה? לוואלה! ספורט נודע כי בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה הלאומית צפוי נושא מספר הזרים לעלות לדיון ולהצבעה כשהכוונה היא להגדיל את מספר הזרים לשלושה. לאחר מכן הנושא יעבור לוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל ולבסוף לאישור ההנהלה. ייתכן כי תוצע הצעת פשרה כדי למנוע התנגדויות כלשהן, כאשר בכל שלב לא יוכלו להיות יותר משני זרים על הפרקט.

בארגון השחקנים שמעו על ההתפתחויות ומתכוונים להשיב מלחמה: "ארגון השחקנים יהדוף כל ניסיון להגדיל את מספר הזרים בליגה הלאומית", אמר ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים לוואלה! ספורט, "היו נסיונות כאלה בעבר ומנענו אותם. אני יודע משיחות שלי עם אנשים שונים בהנהלת איגוד הכדורסל כי רעיון כזה הוא בניגוד לרצונם לפתח את השחקן הישראלי. אם כבר יהיה שינוי, אולי מספר הזרים יירד לאחד".

מטעם מנהלת הליגה הלאומית נמסר בתגובה: "נושא מספר הזרים הרשומים בטופס אמור לעלות לדיון בישיבת מנהלת הליגה כמו כל נושא מקצועי או שיווקי הקשור לליגה הלאומית בכדורסל. כל העמדות של כלל הנוגעים בדבר יושמעו ואז נחליט, אם בכלל, לקבל החלטה בנושא. המנהלת פועלת על מנת להגדיל את החשיפה והמקצועיות של הליגה הלאומית בכדורסל, ובמקביל לחזק את הקשר של הקבוצות לקהל הישראלי בפרט".

עוד בנושא:

לאומית: עירוני נס ציונה נעצרה, הפועל באר שבע העפילה לפסגה
לאומית: משחק ענק לסטורם וורן, שקלע 50 נק' וקלט 11 ריב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully