וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדיסב צ'ורצ'יץ': "הנהלת מכבי תל אביב כושלת, התסכול במועדון גדול"

שחקן העבר של הצהובים התראיין בסרביה לפני המפגש מול הכוכב האדום בלגרד בחמישי: "מכבי תל אביב מקרטעת כבר שנתיים, רוצים שם שהעונה תסתיים. בגאצקיס? הוא לא זה שיפתור את הבעיות"

one

אחרי ההפסד לריאל מדריד ביורוליג ביום שישי, הסיכויים של מכבי תל אביב להמשיך לשלב הבא ירדו משמעותית. ביום חמישי הקרוב הצהובים ינסו לשפר את סיכוייהם להעפיל לשלב הבא, כשיארחו בתל אביב את הכוכב האדום בלגרד. רגע לפני המפגש בין הקבוצות, שחקן העבר של מכבי תל אביב, הסרבי ראדיסב צ'ורצ'יץ', דיבר על המצב של הצהובים בראיון באחד האתרים הגדולים בסרביה.

"מכבי תל אביב מקרטעת כבר שנתיים", אמר צ'ורצ'יץ'. "רבים בתל אביב מאוכזבים מהתוצאות, ורוצים שהעונה תסתיים כבר. למה זה קרה? זה פשוט, בגלל הנהלה כושלת. איינארס בגאצקיס הוא המאמן הרביעי של הקבוצה, אך הוא לא זה שיפתור את הבעיות. זו הנהלת המועדון; כזו היא - משנה דעה כל חודשיים. נעשות שם טעויות באופן קבוע, וזה עולה למועדון לא מעט כסף. למכבי תל אביב תקציב בגובה 25 מיליון יורו, והיא השיגה רק שישה ניצחונות ביורוליג. התסכול במועדון גדול מאוד".

"כדי לעצור את מכבי תל אביב, הכוכב האדום בלגרד תצטרך ללחוץ את אנדרו גאודלוק מהרגע הראשון ועד לרגע האחרון", הוסיף צ'ורצ'יץ. "קווינסי מילר? אין סיבה לחשוש. הוא מתאושש מפציעה ועדיין לא חזר לעצמו. אני לא מבין מה קרה למאיק צירבס. הוא היה הסנטר הכי דומיננטי ביורוליג במשך שנתיים, ובמכבי תל אביב לא מאפשרים לו לשחק באופן קבוע. הכול קורה הפוך".

עוד בנושא

מקל: "אני מקצוען כל העונה, אין לי הסבר למה שקורה איתי ביורוליג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נעשות טעויות באופן קבוע". צ'ורצ'יץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully