וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג אישרה: אניס אלושי עובר בהשאלה למכבי חיפה

17.1.2017 / 16:23

הקשר הקוסוברי בן ה-31, עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ינחת לפנות בוקר בישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית עד תום העונה. בחיפה אמרו: "חייבים את הניסיון שלו"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

כפי שפורסם לראשונה מוקדם יותר היום (שלישי) בוואלה! ספורט, אניס אלושי יצטרף למכבי חיפה. קבוצתו הגרמנית נירנברג אישרה כי השחקן יגיע לירוקים כמושאל עד סיום העונה, כאשר לחיפה תהיה אופציה לשלוש עונות נוספות.

בהודעה של נירנברג אמר המנהל הספורטיבי אנדראס בורנמן: "אחרי הפציעה שלו בסיבוב הראשון, אניס לא קיבל עוד הזדמנויות אז החלטנו שעדיף לכולם שיקבל הזדמנות להוכיח את עצמו במקום אחר. אנחנו מאחלים לו את כל ההצלחה בישראל".

"אנחנו חייבים את הניסיון שלו ועוד מנהיגים בחדר ההלבשה שלנו", אמר גורם במכבי חיפה, "ואניס הוא אחד כזה". כעת מנסים במועדון לסגור גם את העברתו של החלוץ הנורבגי פיטים עזמי מבודו גלימט. השחקן כבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על המעבר המסתמן של אניס אלושי למכבי חיפה
סיכום המחזור: מהו הגורם האמיתי לחוליים של מכבי חיפה?

אניס אלושי במדי נבחרת קוסובו. AP
יש שחרור. אניס אלושי במדי נבחרת קוסובו/AP

הקשר הקוסוברי בן ה-31 שיחק בעבר בנבחרות הצעירות של גרמניה והוא ינחת לבדיקות רפואיות. אלושי הוא קשר אחורי המתנשא לגובה של 1.80, שנולד בקוסבו וב-1998 הוא הצטרף למחלקת הנוער של בורוסיה דורטמונד, אחרי שנכלל בנבחרות הצעירות של נבחרת גרמניה. הוא הגיע לקלן ב-2003/04 ובשנתיים הראשונות בילה בקבוצת המילואים. לאחר מכן אלושי עלה לקבוצה הבוגרת ובמדיה הופיע בעונת 2006/07.

בשל מיעוט דקות אלושי עזב לווהן והספיק לשחק מאז בפאדרבורן, במדיה נהנה מעונת שיא מבחינת שערים ב-2009/10 עם שלושה כיבושים ואחרי ארבעה שנים במדיה הקבוצה מליגת המשנה עבר לקייזרסלאוטרן, שם הספיק לשתף פעולה עם גילי ורמוט. בשנתיים הראשונות הסתפק ב-18 הופעות ובמהלך עונת 2013/14 הורד לקבוצת המילואים. בסיום אותה עונה אלושי המשיך לסט. פאולי, גם היא מליגת המשנה הגרמנית ושיחק 44 פעמים בשנתיים. בתחילת העונה חזר לנירנברג, הוא הופיע רק חמש פעמים בהרכב הקבוצה, כשמשחקו האחרון היה באמצע ספטמבר.

הקשר לא שיחק העונה חודשיים בגלל פציעה, זכר לקרע ברצועה הצולבת ממנו סבל ב-2012/13, ובכלל החמיץ בכל אחת משלוש העונות האחרונות לפחות שישה משחקים בגלל פציעות שונות. בנובמבר התאושש מהפציעה, אך יצא מיד למשחק נבחרתו נגד טורקיה במוקדמות המונדיאל והשלים 90 דקות בהופעתו הבינלאומית השישית, בניגוד להוראות הצוות הרפואי של המועדון. מאז ישב על הספסל פעם אחת (ב-28 בנובמר) ולא שותף שוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אניס אלושי במדי סט. פאולי. GettyImages
הרבה פציעות. אניס אלושי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully