וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניס אלושי סגר את תנאיו במכבי חיפה וינחת לבדיקות רפואיות

17.1.2017 / 12:47

לוואלה! ספורט לראשונה נודע שהירוקים קרובים להחתים את הקשר הקוסוברי בן ה-31 של נירנברג, ששיתף פעולה בעבר עם ורמוט. אבו עביד הגיב לאירועים האחרונים: "האירוע מאחורי. רוצה להמשיך במכבי חיפה כמה שיותר"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

מכבי חיפה במשא ומתן מתקדם עם קשר נירנברג אניס אלושי. כך נודע היום (שלישי) לוואלה! ספורט. הקשר הקוסוברי בן ה-31 שיחק בעבר בנבחרות הצעירות של גרמניה והוא ינחת לבדיקות רפואיות. אלושי הוא קשר המתנשא לגובה של 1.80, שנולד בקוסבו וב-1998 הוא הצטרף למחלקת הנוער של בורוסיה דורטמונד, אחרי שנכלל בנבחרות הצעירות של נבחרת גרמניה. הוא הגיע לקלן ב-2003/04 ובשנתיים הראשונות בילה בקבוצת המילואים. לאחר מכן אלושי עלה לקבוצה הבוגרת ובמדיה הופיע בעונת 2006/07.

בשל מיעוט דקות אלושי עזב לווהן והספיק לשחק מאז בפאדרבורן, במדיה נהנה מעונת שיא מבחינת שערים ב-2009/10 עם שלושה כיבושים ואחרי ארבעה שנים במדיה הקבוצה מליגת המשנה עבר לקייזרסלאוטרן, שם הספיק לשתף פעולה עם גילי ורמוט. בשנתיים הראשונות הסתפק ב-18 הופעות ובמהלך עונת 2013/14 הורד לקבוצת המילואים. בסיום אותה עונה אלושי המשיך לסט. פאולי, גם היא מליגת המשנה הגרמנית ושיחק 44 פעמים בשנתיים. בתחילת העונה חזר לנירנברג, הוא הופיע רק חמש פעמים בהרכב הקבוצה, כשמשחקו האחרון היה באמצע ספטמבר.

הקשר לא שיחק העונה חודשיים בגלל פציעה, זכר לקרע ברצועה הצולבת ממנו סבל ב-2012/13, ובכלל החמיץ בכל אחת משלוש העונות האחרונות לפחות שישה משחקים בגלל פציעות שונות. בנובמבר התאושש מהפציעה, אך יצא מיד למשחק נבחרתו נגד טורקיה במוקדמות המונדיאל, בניגוד להוראות הצוות הרפואי ומאז ישב על הספסל פעם אחת (ב-28 בנובמר) ולא שותף שוב.

שחקן נירנברג אניס אלושי. GettyImages
חיזוק לקישור של מולנסטיין. אלושי/GettyImages

בנושא אחר, אחרי השיחה שערך לו אתמול הולמאר אייולפסון, איאד אבו עביד הגיב לאירועים שקרו במשחק. "היו תחושות לא קלות, קרה מקרה לא קל שלא ציפיתי לו, אבל קיבלתי הודעות תמיכה ויצאתי מחוזק", אמר המגן לתכנית הרדיו "יציע ג'", של מועדון האוהדים. "צריך לציין שהמועדון נתן לי את כל הגיבוי. הצוות בא אליי הביתה והשחקנים תמכו בי. זה לא מובן מאליו ואני רוצה להודות להם מכל הלב. גדלתי במכבי חיפה, שיחקתי בקבוצת הילדים וכמובן להגיע שלחזור למועדון הזה הוא לא דבר של מה בכך. אני רוצה להמשיך כאן כמה שיותר. אני מודה לקהל השפוי, לקומץ אני לא רוצה להתייחס. אני חוזר למגרש ביום שבת הקרוב ומבטיח לכולם שהאירוע הזה מאחורי. אני רק מקווה שנצא מהמצב הזב, שבקרוב יראו שינוי בתוצאות".

(עדכון ראשון: 9:15)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
רוצה לפתוח דרך חדשה. אבו עביד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully