וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן פיגרה 2:0 בחוץ מול טורינו, אך סיימה ב-2:2

בלוטי (21) ובנאסי (26) רצו נקמה על ההדחה בגביע והעניקו למארחת יתרון מבטיח, אבל אז דונארומה עצר פנדל של ליאיץ' (32) והמומנטום השתנה עם שערים של ברטולאצ'י (55) ובאקה (60)

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. GettyImages
הפנדל שעצר הפך את היוצרות. ג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages

ארבעה ימים אחרי שחזרה מפיגור והדיחה את טורינו מהגביע, מילאן ידעה להיחלץ מפיגור גדול יותר מול הגרנאטה, אך הערב (שני) זה הספיק רק לנקודה ב-2:2 סוער. הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה (עם משחק חסר) נותרה במקום החמישי ובמרחק שלוש נקודות מלאציו הרביעית, בעוד המארחת עלתה למקום השמיני, אך פספסה הזדמנות לנצח את מילאן לראשונה מאז נובמבר 2001.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו חוגג. GettyImages
לא מפסיק להבקיע. אנדראה בלוטי/GettyImages

הפתיחה הייתה כולה של טורינו. אנדראה בלוטי, שכבש את השער הראשון גם בגביע, הסיט פנימה בעיטה רעה של אדם ליאיץ' בדקה ה-21 וחגג את ה-14 שלו העונה בליגה. חמש דקות לאחר מכן, הגנת מילאן שוב נותרה קפואה וספגה שער דומה. הפעם יאגו פאלקה בעט ומרקו בנאסי הסיט עם העקב פנימה. בדקה ה-32 יכול היה ליאיץ' להגדיל את התוצאה, אבל הוא בעט פנדל רע למרכז השער וג'אנלואיג'י דונארומה הופתע אמנם, אך אמר תודה והדף.

הפנדל התגלה כרגע ששינה את המומנטום במשחק. הרוסונרי עלו נמרצים יותר לאחר ההפסקה ובדקה ה-55 היה זה הקשר אנדראה ברטולאצ'י שבעט מקרוב וראה את ג'ו הארט הודף מאחורי הקו. חמש דקות לאחר מכן, לוקה רוסטיני ביצע הורדת זקיף לגבריאל פאלטה ברחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה וקרלוס באקה בעט פנימה את שערו השמיני העונה. מילאן לא הצליחה לבצע מהפך ודקה לסיום איבדה את הבלם אלסיו רומאניולי בצהוב שני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully