וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: וייסמן הציל את מכבי נתניה מהפסד בכורה עם 1:1 ברמת גן

החלוץ המחליף כבש בדקה ה-89 שער בכורה בקריירת הבוגרים שלו ומנע מהפועל רמת גן להנחיל למוליכה הפסד ראשון העונה. 1:2 למכבי שעריים על אחי נצרת, 0:0 בין נצרת עילית לרמת השרון

אחמד קאסום שחקן הפועל עכו (משמאל) לפני שון וייסמן שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מנע הפסד. שון וייסמן, מימין/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-19 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם מכבי נתניה, שניצלה מהפסד בכורה עם 1:1 דרמטי בחוץ מול הפועל רמת גן. מכבי שעריים האחרונה ניצחה 1:2 את מכבי אחי נצרת, הפועל נצרת עילית והפועל ניר רמת השרון נפרדו ב-0:0.

* אמיר אבו ניל, קשרה של הפועל ראשון לציון, עבר לעירוני נשר.

אילן רנקביץ' שחקן מכבי שעריים. מגד גוזני
מהפך גדול של שעריים. אילן רנקביץ'/מגד גוזני

הפועל רמת גן - מכבי נתניה 1:1

איכשהו, מוליכת הטבלה הצליחה להימלט גם הפעם מהפסד הבכורה. הפועל רמת גן עשתה לה צרות גם בסיבוב הראשון, אז מוטי ברשצקי כבש שער יתרון שלא הספיק בהפסד הדרמטי 2:1. גם הפעם הקשר הכישרוני כבש, בפנדל מדויק בדקה ה-30, אך מכבי נתניה הגבירה את הלחץ על שערו של אלדר פשכצקי בדקות האחרונות והמחליף שון וייסמן השווה בדקה ה-89 אחרי הכנה של ברק בדש. היה זה שער ראשון של וייסמן כשחקן בוגרים. ערן לוי כמעט הכריע בתוספת הזמן, אך הכדור שלו שרק ליד הקורה.

מכבי שעריים - מכבי אחי נצרת 1:2

רגע לפני שהליגה בורחת להם, הרחובותים הצליחו לחזור מפיגור והשיגו שלוש נקודות חשובות כדי לצמק את הפער מהמקום שמוליך למבחנים לשתי נקודות בלבד. עלי חטיב העלה את אחי נצרת ליתרון בבעיטה מ-16 מטרים בדקה ה-11, אבל אילן רנקביץ' (74) ואייל דנין (76) דאגו למהפך מהיר של מכבי שעריים. גל ספיר האורח הורחק בדקת הסיום.

הפועל נצרת עילית - הפועל ניר רמת השרון 0:0

חלוקת נקודות בקרב התחתית באצדיון גרין. מוטי קריספיל עמד על הקווים של הפועל נצרת עילית בעקבות התפטרותו של עידן בראון, אך לא ראה שערים משחקניו. גם מירוסלב אנטונוב לא הצליח לכבוש עבור קבוצתו החדשה, והפועל ניר רמת השרון נותרה מקום אחד מעל נצרת עילית הלפני אחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully