וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאד אבו עביד מגיב: "לא התכוונתי לזלזל באף אוהד. ביחד נצא מהמצב"

15.1.2017 / 17:50

המגן פרסם הודעה בעקבות האירועים במהלך המשחק מול מכבי פ"ת: "אתן הכל למכבי חיפה". קרלסן לוחץ על מנת לצרף את עזמי, שסיכם וממתין לשחרור. בשבדיה מאשרים: הוגשה הצעה על אנדרסון

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

מגן מכבי חיפה, איאד אבו עביד, הוציא היום (ראשון) הודעה בעקבות האירועים מהמשחק מול מכבי פתח תקוה אתמול, במהלכם ספג לטענתו קריאות גזעניות מהקהל ומאוחר יותר הגיב להם. הפרשה זכתה היום לתהודה ברשתות החברתיות, כשטאלב טואטחה ועטאא ג'אבר חיזקו את השחקן. בהודעה שפרסם היום אבו אביד נכתב: "שלום לכולם. כמעט 24 שעות עברו, הרגש קצת שקע. חשוב לי להתחיל במילה טובה לקהל האוהדים בכלל ולארגון הקופים הירוקים בפרט, על העידוד והתמיכה שלכם כלפיי אתמול. זה לא מובן מאליו. אני רוצה שתדעו שממני תמיד תקבלו את המאה אחוז לטוב ולרע כאחד. לרגע לא התכוונתי לזלזל באף אוהד, חלילה ההפך הוא הנכון".

עוד בנושא:

אבו עביד התלונן על קריאות גזעניות ובכה. מולנסטיין: "לא מתפטר"
טואטחה מגבה את אבו עביד: "הקומץ הזה הורס את השם של מכבי חיפה"

שחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
קיבל מאות הודעות תמיכה. אבו עביד/אדריאן הרבשטיין

אבו עביד המשיך וכתב: "קיבלתי ומקבל עדיין מאות הודעות תמיכה מהאנשים, וזה מחזק אותי. לצערי הרב אין ביכולתי לחזור ולענות לכולם אז אנצל את ההזדמנות הזאת ואודה לכם מקרב לב. ללבוש את החולצה הירוקה זה דבר מיוחד עבורי ותמיד בכל מצב אתן הכל למועדון הזה. אומנם אנחנו בתקופה פחות טובה ואנחנו מודעים לזה ומרגישים את האכזבה שלכם. אבל מילת המפתח כאן היא 'ביחד'. ביחד נצא מהמצב הזה. אני רוצה גם להודות לחבריי השחקנים, אנשי צוות והמנהלה שתומכים בי ומחזקים אותי ותמיד לצידי. כולי תקוה ואמונה שמקרים כאלו לא יחזרו כי באמת אין להם מקום במגרשי הכדורגל בפרט והספורט בכלל".

בנושא אחר: המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן לוחץ על מנת לשחרר את פיטים עזמי מבודו גלימט. במקביל, התקשורת השבדית מדווחת כי חיפה הגישה הצעה רשמית על סבסטיאן אנדרסון, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. במועדון טוענים כי בשלב זה הפערים גדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

להימור ליחצו על ADD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully