וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו עביד התלונן על קריאות גזעניות ובכה. מולנסטיין: "לא מתפטר"

14.1.2017 / 20:08

מכבי חיפה בלחץ שיא אחרי עוד הפסד. המגן הסביר את תגובתו, הנשיא שחר: "היה ראוי לתמוך בו". אוהדים קראו "תתפטר" למאמן, שסיכם: "התפטרות זה ללוזרים. איך זה יראה את אעזוב?"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

מכבי חיפה במשבר. הירוקים הפסידו הערב (שבת) 2:0 למכבי פתח תקוה בביתם ורשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. 13,600 צופים בלבד הגיעו לאצטדיון העירוני בחיפה ורבים מהם שרקו בוז במהלך הפסד הבית הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

הערב כבר היה ניתן לשמוע קריאות "תתפטר" לעברו של המאמן רנה מולנסטיין. המגן איאד אבו עביד שספג קללות, החזיר בתנועות ידיים לכיוון היציע ובתגובה ספג קריאות בוז על כל נגיעה בכדור. אחרי שריקת הסיום הוא מיהר לחדר ההלבשה שם מירר בבכי, לא לפני שבעט באחד החפצים באזור. לטענת השחקן, הוא ספג קריאות גזעניות מהיציע ולכן הגיב בצורה כזו.

במועדון מתכוונים לנסות ולאתר את האוהדים שקראו קריאות גזעניות. אם האוהדים ייתפסו, תישקל האפשרות לשלול מהם את המנויים. גם מולנסטיין עודד את המגן ותמך בו.

האוהדים שממוקמים ביציע הצפוני דווקא עודדו את השחקנים גם אחרי ההפסד ומחאו להם כפיים.

הנשיא יעקב שחר פרסם הודעה באתר הרשמי של המועדון: "אנו מבצעים שינויים בקבוצה וטרם השלמנו אותם. אנו מחזקים את הקבוצה ובמקביל מאוד מעוניינים לתת במה לשחקני הבית ממחלקת הנוער. אנו בתקופה לא יציבה שעם הזמן תעבור, יתגבש ההרכב המתאים ויגיעו התוצאות החיוביות. אני בטוח שנצא מהתקופה הזו בעזרתכם. התמיכה שלכם בכלל ובתקופה זו בפרט, ראויה לציון. לא אהבתי את השריקות מצד חלק בקהל נגד אבו עביד. המגן השמאלי הראשון לא הרגיש טוב ואבו עביד שיחק בתפקיד שאינו טבעי לו ומן הראוי היה לעודד ולתמוך בו. לסיום, על כולנו להיות סבלניים, השינויים יוכיחו את עצמם אין לי ספק".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
משבר בכרמל. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

מולנסטיין אמר בסיום: "אנחנו בתקופה מאוד רעה, חסרים לנו ביטחון ואמונה. כשאנחנו סופגים שער, זה נראה כאילו אנחנו עומדים בפני משימה בלתי אפשרית לחזור. חייבים להמשיך להילחם ולעבוד ולהישאר ביחד. אנחנו בעמדה קשה וחייבים לצאת מזה. אני מאמין בקבוצה הזו, כבר הייתי במצבים כאלו בעבר. ביטחון ואמונה הם שני הדברים הכי שבירים בכדורגל, אבל אי אפשר ללכת לחנות לקנות אותם. המנטרה שלי תמיד תהיה שצריך להישאר ביחד. להתפטר? זה מעשה של לוזרים. איך זה יראה אם אתפטר בגלל כמה הפסדים?".

על שינויי התפקודים אמר המאמן ההולנדי: "שיחקנו הרבה משחקים בתקופה קצרה, לא כולם כשירים. עשיתי כמה שינויים כדי לנסות להגן על שחקנים שהיו בסכנת הרחקה. עאיד חבשי שיחק טוב באימונים בעמדה של קשר אחורי והיה טוב היום".

על השריקות לאבו עביד אמר מולנסטיין: "אני תמיד אומר שהאוהדים הם הדבר הכי חשוב שיש לנו. כשהקבוצה הכי צריכה אותם, זה לא טוב שמסמנים שחקן אחד. איאד שחקן שעובד קשה, הוא משתפר, הוא שיחק בעמדה לא טבעית שלו בגלל כמה חסרונות. אני מקווה שהאוהדים מבינים שזה לא יעזור והם צריכים להישאר איתנו ולתמוך בנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully