וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.1: זאזה חתם בוולנסיה, זולה ורודי חתמו בבאיירן מינכן

חלוץ יובנטוס עבר בהשאלה וינסה לעזור לעטלפים לשרוד בליגה, צמד כוכבי הופנהיים יחזקו את הבווארים בעונה הבאה. מראדונה בדרך חזרה לנאפולי. דרוגבה בדרך לברזיל, רשפורד לסביליה?

one

העברות

* חלוץ נבחרת איטליה סימונה זאזה חתם בוולנסיה וינסה לעזור לה להיחלץ מהתחתית. הוא הגיע בהשאלה מיובנטוס עד תום העונה, אז לעטלפים (אם יישארו בליגה) תהיה אופציה לרכוש אותו בסכום שמוערך בכ-18 מיליון יורו.

* החלוץ השוויצרי אלכסנדר פריוביץ', שהיה בין המועמדים של מכבי תל אביב לפני הגעתו של וידאר קיארטנסון בקיץ האחרון, עבר מלגיה ורשה לפאוק סלוניקי תמורת 2.2 מיליון יורו.

* באיירן מינכן הודיעה על חיזוק כפול לקראת העונה הבאה. צמד שחקני הופנהיים: סבסטיאן רודי וניקלאס זולה יחזקו את הסגל של האלופה. קשר נבחרת גרמניה יגיע בהעברה חופשית כאשר על הבלם בן ה-21 שולמו 25 מיליון יורו, אחרי שחוזר בצורה עיקשית על ידי צ'לסי. "לעבור לבאיירן זה חלום עבורי", סיפר רודי.

* פ.ק קרסנודאר שילמה לפרנצווארוש 1.5 מיליון יורו וקיבלה ממנה בתמורה את מגן נבחרת אקוודור, כריסטיאן ראמירס.

* אודינזה רכשה מקארפי את החלוץ בן ה-24 קווין לזניה, תמורת כ-4.5 מיליון יורו. לזניה שכבש 9 שערים בחצי עונה בסרייה B, יישאר בקארפי כמושאל ובקיץ יצפין לאודינה.

* האם ריזספור ירדה ממאור בוזגלו? הקבוצה הטורקית שגילתה עניין בקשר הפועל באר שבע, החתימה את שחקן הכנף הגרמני-טורקי סולימאן קוג', שלמעשה משחק באותה עמדה כמו בוזגלו. קוג' היה שחקן חופשי אחרי שסיים חוזה בפדרבורן בקיץ.

* סידני סם עבר בהשאלה משאלקה לדרמשטאדט. שחקן הכנף בן ה-28 שכבר היה חלק מנבחרת גרמניה, ינסה להחזיר את הקריירה שלו למסלול אחרי שנתיים וחצי רעות בגלזנקירשן.

תומאס מולר, באיירן מינכן. GettyImages
לאחרונה לא ממש מוצא את מקומו בבאיירן. מולר/GettyImages

שמועות

* "סאנדיי אקספרס" הבריטי מדווח: בצ'לסי מתכוננים לאפשרות של פרידה מדייגו קוסטה המסוכסך והציבו על הכוונת את תומאס מולר שלאחרונה לא מוצא את מקומו בבאיירן מינכן. מוליכת הפרמיירליג תהיה מוכנה לשלם 75 מיליון ליש"ט על הגרמני בן ה-27. שם נוסף שנמצא על הפרק: אלברו מוראטה מריאל מדריד, ששיחק תחת אנטוניו קונטה ביובנטוס.

* "רדיו מארקה" דיווח אתמול בשעות הערב המאוחרות: ריאל מדריד סיכמה עם "זלאטן החדש", אלכסנדר איסק. לידיעה המלאה

* דידייה דרוגבה שסיים לאחרונה את דרכו במונטיאול אימפקט הקנדית, בדרך ליעד מפתיע: קורינתיאנס הברזילאית. השנהבי בן ה-38 אמור לחתום השבוע.

* באנגליה טוענים שסביליה מעוניינת לשאול ממנצ'סטר יונייטד את מרכוס רשפורד. גם ווסטהאם מביעה עניין מזה זמן רב בחלוץ בן ה-19.

* שחקן אחר של מנצ'סטר יונייטד, אשלי יאנג, מבוקש על ידי שנדונג לואנג הסינית.

* ב"דיילי מירור" מספרים שז'וזה מוריניו רוצה להתאחד עם נמניה מאטיץ', וינסה לשכנע את ראשי מנצ'סטר יונייטד לנסות לרכוש אותו מצ'לסי.

* החלוץ הארגנטינאי גוסטבו בלנקו לסצ'וק, שכבש בחצי העונה החולפת 7 שערים במדי קרפטי לבוב, ויתר על כמה הצעות מרחבי אירופה וצפוי לחתום בשחטאר דונייצק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייגו מראדונה. AP
"האהבה של הנאפוליטנים מועברת מאב לבן". מראדונה/AP

וגם: מראדונה חוזר לנאפולי

דייגו ארמנדו מראדונה מאשר שהוא בשיחות עם נאפולי ועשוי לשוב לחזור לעבוד במועדון. "אחרי 30 שנה האהבה הזאת נותרת חזקה, כמו ביום הראשון", אמר. הארגנטינאי האגדי נמצא בעיר לאירוע חגיגי של הקבוצה, והתקבל על ידי מאות אוהדים שחיכו לו במלון. "אני מופתע בכל פעם מחדש, יש פה ילדים שמעולם לא ראו אותי נוגע בכדור, ועדיין בכו כשהצטלמו איתי. זה מרגש אותי, שהאהבה של הנאפוליטנים מועברת מאב לבן".

כמו כן ציין שהוא נפגש עם נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס. "זה היה צעד ראשון לקראת חזרה לקבוצה", אמר מראדונה, "דיברנו על מספר עניינים שיש לי באיטליה ועל כך שאעבוד עם נאפולי ברחבי העולם. בכל מקום בעולם שאני מגיע אליו יש נאפוליטנים.

"אני רוצה לעשות דברים בצורה נכונה. אני רוצה לראות את נאפולי קבוצה מנצחת, שיכולה להתמודד עם יובה, אינטר, מילאן ורומא. דה לורנטיס מבין את זה, בתור נשיא שלפני כמה שנים לא הבין בכלל בכדורגל, והפך למומחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully