וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ריאל מדריד סיכמה עם "זלאטן החדש", אלכסנדר איסק

"רדיו מארקה" דיווח שילד הפלא השבדי יחתום בשבוע הבא ויצטרף בקיץ, אחרי שחרם ההעברות יוסר. ביום חמישי הפך לכובש הצעיר בתולדות נבחרת שבדיה. וגם: דייגו סימאונה עקץ את רונאלדו

Creative Commons

ברחבי אירופה מדווחים שילד הפלא השבדי, אלכסנדר איסק, יחתום בשבוע הבא בריאל מדריד. החלוץ בן ה-17 שנחשב במולדתו ליורש של זלאטן איברהימוביץ' ומכונה "זלאטן השחור" או "זלאטן החדש", צפוי לחתום לחמש שנים.

על פי הדיווחים שמקורם בבירת ספרד, ריאל מדריד הקדימה מתעניינת כמו צ'לסי, באיירן מינכן ויובנטוס, והוא יצטרף בקיץ, כשחרם ההעברות על המועדון יוסר. איסק ביקר במתקן האימונים המפואר של ריאל מדריד בנובמבר האחרון.

איסק שמשחק בא.י.ק סולנה, כבש 10 שערים בליגה השבדית בעונה החולפת. לפני שבוע רשם הופעת בכורה בנבחרת שבדיה (שהורכבה בעיקר משחקני ליגה) כשנכנס כמחליף בהפסד 2:1 לחוף השנהב. ביום חמישי כבר פתח ב-0:6 על סלובקיה והבקיע שער בכורה. הוא הפך לכובש הצעיר בתולדות נבחרת שבדיה: 17 שנה, 3 חודשים ו-22 יום.

כמובן שכל המעורבים מקווים שאיסק יגשים את התחזיות, בניגוד ל"ילד פלא" סקנדינבי אחר שהגיע למדריד, מרטין אודגור. הנורבגי בן ה-18 הגיע בקול תרועה רמה, אבל לא הצליח לפרוץ לקבוצה הבוגרת והושאל לאחרונה לשנה וחצי בהירנביין ההולנדית.

עוד בנושא:

צפו בברצלונה מביסה את לאס פלמאס 0:5
צפו באתלטיקו מדריד מנצחת את בטיס 0:1

seperator

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה שלח היום עקיצה עקיפה לכיוונו של כריסטיאנו רונאלדו. אתלטיקו גברה 0:1 על ריאל בטיס, על אף שלא הציגה יכולת מרשימה ומשכנעת מול הקהל המקומי. המאמן נשאל האם התוצאה היא הדבר היחיד שחשוב, וענה: "האם יש לכם ספק בזה? תראו מי זכה בכדור הזהב. תמיד זה שמנצח הוא הטוב מכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
החלוץ השבדי אלכסנדר איסק. Creative Commons
ריאל מדריד הקדימה את כולן. איסק/Creative Commons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully