וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני אליפות אוסטרליה: דודי סלע זכה בצ'לנג'ר בקנברה

המחבט מספר 1 של ישראל המשיך את פתיחת העונה המוצלחת שלו עם ניצחון בגמר 6:3, 4:6, 3:6 על הגרמני יאן לנארד סטרוף, שדורג 1 בטורניר. מדובר בתואר צ'לנג'ר 21 בקריירה של סלע

דודי סלע טניסאי ישראלי. מגד גוזני
מגיע בכושר טוב לגרנד סלאם הראשון. סלע/מגד גוזני

דודי סלע המשיך הלילה (בין שישי לשבת) את פתיחת העונה המוצלחת שלו ורגע לפני שהוא מתייצב לסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה הפתוחה, השלים זכייה בטורניר הצ'לנג'ר בקנברה, אוסטרליה, בזכות ניצחון בשלוש מערכות בגמר, 6:3, 4:6, 3:6 על יאן לנארד סטרוף הגרמני.

סלע, שפספס בצ'נאי, הודו, בשבוע שעבר הזדמנות גדולה להעפיל לגמר טורניר ATP שלישי בקריירה וראשון מזה שנתיים וחצי, לאחר ששמט נקודת משחק, הצליח להתאושש היטב בקנברה ולאחר שעבר בחצי הגמר את אלחנדרו פאייה הקולומביאני, הוא לא נבהל גם מפיגור מערכה מול מי שדורג 1 בטורניר ומדורג כרגע 64 בעולם.

שנתיים אחרי שסלע ניצח בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה את סטרוף בחמש מערכות, הוא עשה זאת שוב למרות שיריבו חבט ל-11 אייסים מול 0 שלו. סלע שבר שש פעמים מתוך תשע הזדמנויות, אחוזים מצוינים ולמרות שבעצמו נשבר חמש פעמים, ידע לקחת את המשחק ולעלות למאזן נהדר של 6:21בגמרי צ'לנג'ר אליהם הגיע לאורך הקריירה.

הישראלי יפתח את הופעותיו באליפות אוסטרליה עם משחק מול מרסל גרנויירס הספרדי בסיבוב הראשון. אם ינצח, יתמודד בסיבוב הבא נגד אלברט ראמוס ויניולאס או מול שחקן שיעפיל מהמוקדמות.

עוד בנושא:

איך הפך אלוף אוסטרליה לשעבר לפושע נמלט?
כל מה שצריך לדעת לקראת אליפות אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully