וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו ייקנס, הפועל באר שבע תדרוש ממנו התנצלות בפומבי

13.1.2017 / 14:26

הקשר צפוי לשוב מהשעיה אחרי שיתנצל. במועדון עדיין ממתינים להצעה עליו: "לא נשאיר אף אחד בכוח, אבל שיביא קודם משהו קונקרטי ואז נדבר". נציג מארגון השחקנים יגיע לוועדת המשמעת

צילום: בני בן סימון, עריכה: מתן חדד

בהפועל באר שבע מנסים להתעלם מפרשת מאור בוזגלו במטרה לשמור או להגדיל את הפער ממכבי תל אביב גם אחרי המשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט 1), אבל שיחת היום במועדון עדיין קשורה לקשר שלא ייכלל בסגל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בוזגלו הושעה מכל פעילות עד יום ראשון. ברקת הודיעה כי תתקיים ועדת משמעת, אך מאוחר יותר התברר כי השחקן התבקש אתמול לעזוב את וסרמיל בשל ההשעיה. נציג של ארגון השחקנים יגיע ביום ראשון לוועדת המשמעת של מאור בוזגלו.

בדומה לעונש שספג עטאא ג'אבר ממכבי חיפה על תקיפת עיתונאי, התקנות מאפשרות לקנוס את השחקן בסכום של עד 8,000 שקל. בנוסף, במועדון ידרשו מהשחקן להתנצל בפומבי על הדברים שהשמיע נגד המועדון. באר שבע עדיין מחזרת אחרי עומרי אלטמן וחן עזרא. במועדון מעריכים שמאור בוזגלו יישאר בסופו של דבר בקבוצה, ולכן לא ממהרים להגיש הצעה לשחקנים. "אם מאור רוצה לעזוב לא נשאיר אף שחקן בכוח, אבל שיביא קודם הצעה ואז נוכל לדבר", אמרו בבאר שבע.

עוד בנושא:
מאור בוזגלו לא הגיע לאימון הפועל באר שבע ופרסם פוסט זועם
בוזגלו הושעה עד יום א' בעקבות הפוסט, ברקת: "חצה קו אדום"

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. בני בן סימון
יחזור בקרוב? בוזגלו/בני בן סימון

לפני יומיים בוזגלו פרסם פוסט זועם אחרי שקיבל 8 דקות בלבד מול מכבי חיפה. "אולי זה יהיה קשה, אולי לא נעים אבל הדברים שאכתוב עכשיו מגיעים מהלב וקשה לי עם זה", כתב. "דבר ראשון, שאפו על ניצחון חשוב, אפילו ששיחקתי רק שמונה דקות בחילוף שלישי. שמונה דקות שבהן הרגשתי מושפל, הרגשתי שמישהו מעניש אותי. ועל מה?? נכון, יש לי מגוון הצעות אבל אף אחת מהן לא מהמועדון שלי - הפועל באר שבע! אין לי שום בעיה לשבת על הספסל כשאני לא מספיק טוב או כשזה נטו מקצועי. אני שואף גבוה, רוצה לדאוג לעתיד שלי ותוך כדי אני נותן את כל כולי למועדון היקר הזה. לא חושב שזה מגיע לי תמיד וזו תחושה כואבת. ולכם האוהדים – תודה".

אמש הגיבה הבעלים אלונה ברקת לדברים וכתבה "אני מבקשת להעמיד דברים על דיוקם בעניין מאור בוזגלו. מאור שחקן אהוב ומוערך עלינו. לכן, הצענו לו מספר פעמים חוזה חדש וגם נפגשנו עם אביו. מאור יודע על כך וגם נציגיו. זו האמת כפשוטה. חשוב ואהוב ככל שיהיה, הפועל באר שבע לא תעבור בשתיקה על האשמה פומבית ובוטה של שחקן כנגד המאמן וכשרות שיקוליו. זו חצית קו אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully