וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור בוזגלו הושעה עד יום א', ברקת: "חצה קו אדום"

12.1.2017 / 16:08

על הקשר שהתבטא כנגד המועדון נאסר להתאמן עד ועדת המשמעת שתיערך בתחילת השבוע הבא, הבעלים: "הצענו לו מספר פעמים חוזה חדש". גורם: "הוא דרש שכר מטורף, כפול ממליקסון וברדה"

צילום: בני בן סימון, עריכה: מתן חדד

צפו במאור בוזגלו מגיע לאימון באר שבע, ועוזב אותו

לאחר שמאור בוזגלו פרסם פוסט זועם נגד הפועל באר שבע ולא הגיע לאימון אמש (רביעי), פרסמה בשעות אחר הצהריים הבעלים של המועדון אלונה ברקת הודעה בעניינו של הקשר. במועדון אף הודיעו שעל בוזגלו נאסר להתאמן עד ועדת המשמעת שתתקיים בעניינו, ביום ראשון, ועל כן יחמיץ את המשחק מול בני יהודה בשבת.

"אוהדים יקרים, אני מבקשת להעמיד דברים על דיוקם בעניין מאור בוזגלו", כתבה ברקת. "מאור שחקן אהוב ומוערך עלינו. לכן, הצענו לו מספר פעמים חוזה חדש וגם נפגשנו עם אביו. מאור יודע על כך וגם נציגיו. זו האמת כפשוטה. חשוב ואהוב ככל שיהיה, הפועל באר שבע לא תעבור בשתיקה על האשמה פומבית ובוטה של שחקן כנגד המאמן וכשרות שיקוליו. זו חצית קו אדום.

"המועדון שלנו זכה במאמן ישר ומקצוען שכל שיקוליו מקצועיים. מי שמבין שכדורגל הוא משחק קבוצתי ולא אישי מבין זאת היטב. לא נעבור על כך לסדר היום ומאור יעמוד לועדת משמעת. כמו כן, אני מצפה ממאור שיבין שטעה טעות חמורה ויחזור בו מדבריו. הפועל באר שבע אינה מועדון של "אני", הפועל באר שבע היא מועדון של "אנחנו". שלכם, אלונה ברקת".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו לא הגיע לאימון: "הרגשתי מושפל. יש לי מגוון הצעות אבל אף אחת לא מבאר שבע"
בהפועל באר שבע טוענים: "לא הגיעה שום הצעה עבור מאור בוזגלו"

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. בני בן סימון
שוב לא שקט. בוזגלו/בני בן סימון

לאימון הערב בוזגלו הגיע, אך מיד עזב. גורם בכיר במועדון טען הערב: "הצענו לבוזגלו הצעה, הוא ביקש שכר מטורף, כפול מזה של מליקסון או ברדה. ביקשנו פגישה נוספת מיעקב, אבל הוא ממסמס אותנו".

"מאור מקצוען, אין לו כוונה להחרים את האימונים, ובסך הכול חשף את הרגשות שלו בנוגע ליחס הקבוצה אליו", אמרו בסביבת השחקן מוקדם יותר היום.

בהפועל באר שבע מנגד, טוענים כי לא קיבלו כל הצעה על בוזגלו הנוגעת לחלון ההעברות הנוכחי או בקיץ. "אם מאור רוצה לעזוב, שיביא הצעה", אמרו במועדון. "עד עכשיו יש הרבה דיבורים, אבל לא קיבלנו הצעה מקבוצה שרוצה לצרפו".

נכון להבוקר, בהפועל באר שבע מעריכים כי בוזגלו יישאר עד תום העונה, אלא אם כן תגיע בימים הקרובים הצעה ממועדון אחר. בסביבתו של השחקן טוענים שהוא מחזיק מהצעות מה-MLS האמריקאית, אך בשלב זה, כלל לא בטוח שתהיה קבוצה שתסכים לשלם סכומי עתק כדי להבטיח את החתמתו, ולא תעדיף לסכם עימו כבר עכשיו לעונה הבאה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם הבעלים אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
לא עוברים לסדר היום. ברקת ובכר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully