וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו לא הגיע לאימון: "הרגשתי מושפל. יש לי מגוון הצעות אבל אף אחת לא מבאר שבע"

11.1.2017 / 8:25

אחרי ששיחק 8 דקות מול מכבי חיפה, הקשר, שלא הגיע לאימון הבוקר בטענה שהוא חולה, פרסם פוסט זועם: "הרגשתי שמישהו מעניש אותי, ועל מה?". אביו יעקב: "באר שבע רוצה להרוס אותו, הם פחדנים". סוארס יחתום. טהא: "ייעצתי לאלונה להביא את ראמוס"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. מאור בוזגלו יסיים את חוזהו בקבוצה בקיץ הנוכחי ובעקבות זאת לא מעט שמועות עלו בתקופה האחרונה בנוגע לעתידו. אחרי הניצחון אתמול (שלישי) על מכבי חיפה, בוזגלו התייעץ עם מקורביו בעקבות העובדה שעלה כמחליף והחליט לפרסם פוסט ברשתות החברתיות, בו הוא מספק הצצה למה שמתרחש אצלו באמת. בנוסף, בוזגלו לא הגיע לאימון הבוקר בטענה שהוא חולה, אחרי שקיבל שחרור מרופא הקבוצה, דוקטור זלר.

"אולי זה יהיה קשה, אולי לא נעים אבל הדברים שאכתוב עכשיו מגיעים מהלב וקשה לי עם זה. דבר ראשון, שאפו על ניצחון חשוב, אפילו ששיחקתי רק שמונה דקות בחילוף שלישי. שמונה דקות שבהן הרגשתי מושפל, הרגשתי שמישהו מעניש אותי. ועל מה?? נכון, יש לי מגוון הצעות אבל אף אחת מהן לא מהמועדון שלי - הפועל באר שבע! אין לי שום בעיה לשבת על הספסל כשאני לא מספיק טוב או כשזה נטו מקצועי. אני שואף גבוה, רוצה לדאוג לעתיד שלי ותוך כדי אני נותן את כל כולי למועדון היקר הזה. לא חושב שזה מגיע לי תמיד וזו תחושה כואבת. ולכם האוהדים – תודה".

רק לאחרונה פרסמנו כי ראשי מכבי חיפה יצרו קשר עם נציגיו של בוזגלו ובדקו לגבי האפשרות לצרפו לקבוצה בעונה הבאה. בשיחה בין הצדדים הבהירו ראשי חיפה שהיו רוצים לראות את הקשר מגיע, כאשר לפי גורמים המעורים בפרטים, השיחה הוגדרה חיובית מאוד. עם זאת, בוזגלו עצמו מעדיף קודם כל למצות אופציות בחו"ל ולנסות להגשים את החלום האירופאי שלו. הקשר, שנמצא בעונת שיא מבחינתו, זכה לגישושים מקבוצות בליגה הראשונה באיטליה ולאחרונה גם קבוצות מספרד ומאנגליה החלו לעקוב אחר השחקן. במקביל, כפי שפורסם כבר לפני כמה חודשים, סוכנים מנסים לשדך את בוזגלו לליגה הסינית כשגם שם כבר יש כמה קבוצות שעוקבות אחריו.

אביו של מאור, יעקב בוזגלו, כתב הבוקר בפייסבוק "תפסיקו לתמון (הטעות במקור) את הראש בחול, באר שבע לא ממש רוצה את בוזגלו, באר שבע רוצה להרוס את בוזגלו. לכן הכדורגל שלנו רק בעלייה. הבעיה שכולם שם פחדנים. הם לא יגידו את זה. הם יעשו את זה. אמרתי לבאר שבע לא פעם שהם מדברים בשני קולות. בושה".

עוד בנושא

הפועל באר שבע גברה 0:2 על מכבי חיפה בטרנר
וויליאם סוארס עשוי לחזור לבאר שבע, בכר: "היינו עוצמתיים"

שחקני הפועל באר שבע מיכאל אוחנה, מתן אוחיון, מאור בוזגלו, וובה בראון. ברני ארדוב
מאור בוזגלו על הספסל אתמול/ברני ארדוב

2. בוזגלו הוא לא הבעיה של הפועל באר שבע, אלא רק חלק ממנה. במועדון מדווחים לאחרונה על מתיחות בין ברק בכר לאליניב ברדה. הקפטן, כהגרלו, נושך שפתיים. הוא לא מוכן שהמתיחות הזאת תוביל לבעיות בתוך חדר ההלבשה ותהרוס את ההזדמנות שלה לקחת אליפות שניה ברציפות.

ברדה ובכר לא הסתדרו גם בעונה שעברה. הוא לא שיחק בתחילת העונה, וכעת, כשבכר העמיס עוד ועוד חלוצים לסגל הנהדר שבנה בקבוצה, ברדה על הספסל והבעיות מתחילות לצוף. "הפוסט של מאור עדיין לא פורסם, אבל עצם זה ששחקנים מרשים לעצמם להגיב כך מלמד שיש בעיה", אמר אתמול אחד השחקנים. בינתיים, לאור ההצלחה של הקבוצה, בכר מצליח לפתור את הבעיות בשקט יחסי. הוא התגבר על משבר גדול בין הקפטנים שלו בעונה שעברה ועל רוטציה כמעט בלתי אפשרית בעזרת פציעות שהגיעו בזאת אחר זאת כדי להעניק לבאר שבע אליפות אחרי 40 שנה.

השחקנים, יש לציין, תומכים מאוד בבוזגלו. כמו בגזרת מקורביו, גם הם טוענים כי ההחלטות שמתקבלות לגבי ברדה ובוזגלו בשנתיים האחרונות הן לעתים פופוליסטיות. כרגע, אף אחד מהם לא יכול לצאת בגלוי כלפי התחושה הזאת. בכר מצליח, באר שבע רצה לאליפות והבעיה היחידה שהיא צריכה לפתור זה בנוגע לכוכב שלה. "לא ברור למה אלונה לא מגישה למאור הצעה. אם לא רוצים אותו, שיגידו. אבל שלא יהפכו אותו לאחד שמחכה רק ללכת", אמר אחד מחבריו של מאור בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יש אישור לקיום מו"מ. זריהן/לירון מולדובן

3. ינואר: בהפועל באר שבע אישרו את הפרסום הבלעדי בוואלה! ספורט, לפיו מתקיים משא ומתן עם ניב זריהן, ואילו לוסיו הברזילאי עשוי להיחתך בינואר. אתמול לאחר המשחק עלתה אפשרות נוספת: באר שבע תקפיא את מיגל ויטור, ואילו ויליאם סוארס, שינחת בסוף השבוע למשא ומתן עם הקבוצה, יחליף אותו כשיחתום לעונה וחצי. "העסקה עם סוארס סגורה, הוא יודע מה התנאים ואין סיבה שלא יחזור", אמרו בבאר שבע. אחרי פרק קצר בסטנדרט ליאז', הבלם ישוב לקבוצה שכל כך העריכה אותו בשנים האחרונות. בינתיים, בבלגיה מדווחים שחוזהו של סוארס בליאז' תם רשמית, לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום. בשלב זה, הנטיה היא כן לשחרר את לוסיו, אךך במועדון לא קיבלו החלטה סופית בנושא.

שחקן נוסף שעשוי לחתום מתוך מחשבה לטווח הרחוק הוא חלוץ בני סכנין, אמיר חלאיילה. בשבועות האחרונים התנהלו שיחות עם השחקן כאשר בימים האחרונים הודיע חלאיילה כי הוא מוכן לחתום על ההצעה שהוגשה לו ובימים הקרובים אמורה להתבצע עסקה. לא כולם בבאר שבע מתלהבים ממנה, אבל עושה רושם שבסופו של דבר החלוץ הצעיר יירכש מתוך מחשבה לעתיד. בכיוון ההפוך, עושה רושם ששני שחקנים יעזבו כבר בימים הקרובים את הקבוצה. הראשון הוא יובל שבתאי. קשר באר שבע כבר סיכם לשנתיים וחצי ברעננה, אך במועדון טוענים כי הם מחזיקים בהצעות מהפועל חיפה, מ.ס אשדוד והפועל תל אביב. הקשר שוחח עם ראשי המועדון והבהיר להם מה ההעדפה שלו, ושם מבינים כי לא יוכלו להעביר אותו לקבוצה אחרת בכוח. גם עמית ביטון, שכבר סיכם ברעננה לשנה וחצי וממתין להתפתחויות, יעזוב. מאמן הקבוצה ברק בכר מעדיף שביטון יעבור לקבוצה בליגה הלאומית כדי לצבור דקות משחק. חיים סילבס לוחץ לצרף אותו אליו, כשגם במקרה שלו הפועל תל אביב התעניינה. בימים הקרובים תתקיים שיחה בין בכר לביטון לאחריה יוחלט על עתידו של השחקן.

שחקני הפועל באר שבע לואי טהא, בן ביטון מול שחקן מכבי חיפה מחמוד עוואד. ברני ארדוב
פעמיים כי טוב. טהא/ברני ארדוב

4. מי שחווה תהליך מיוחד ביממה האחרונה היה הבלם לואי טהא, שקיבל מתנה גדולה. "ב-24 השעות האחרונות היה מתיש וקשה, ישנתי שעה וחצי על הספה בחדר הלידה ליד אשתי", סיפר. "החברים שלי אמרו לי שיחגגו ויקדישו לי את הגול. אני עדיין לא מעכל אבל יוצאים עכשיו לחיים חדשים". טהא התייחס גם לעובדה שהפך לשחקן הרכב. "אין שחקן הרכב בהפועל באר שבע, יש 20 שחקנים שיכולים להיות תמיד בהרכב. אני לומד ממיגל, הוא חבר טוב ואני מאחל לו החלמה. היום לחצנו על כל המגרש בצורה אגרסיבית ועשינו את מה שברק ביקש". על העובדה שיגיע בקרוב בלם זר אמר: "אני מייעץ לאלונה להביא את סרחיו ראמוס. כל שחקן שיכול להגיע ולעזור לנו נקבל אותו בברכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully