וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הגיע הזמן שננצח אותם בליגה". וויליאם סוארס עשוי לחזור

10.1.2017 / 22:59

מאמן הפועל באר שבע הוריד קוף מהגב: "היינו עוצמתיים, יודעים שאנחנו תלויים רק בעצמנו". הבלם הברזילאי בן ה-31 יגיע לארץ בסוף השבוע כדי לנהל מו"מ. מולנסטיין: "העונה היא לא כישלון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע קטעה הערב (שלישי) רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועוד אחד של שמונה מפגשים ללא ניצחון במסגרת זו מול מכבי חיפה, כשגברה על הירוקים 0:2 משערים של אנתוני וואקמה (36) ובן שהר (66 בפנדל). האלופה הגדילה את יתרונה בפסגה, בעוד הירוקים ממשיכים לדשדש אחרי ההדחה מהגביע ונראה כי ייאלצו להיאבק על מקומם בפלייאוף העליון.

וויליאם סוארס עשוי לחזור להפועל באר שבע. הבלם הברזילאי בן ה-31, ששיחק בקבוצה בין 2010 ל-2016 ועזב בקיץ האחרון, יגיע בסוף השבוע לארץ על מנת לנהל מו"מ עם ראשי הקבוצה במטרה לחתום. אם אכן יחתום, הוא צפוי לעשות זאת על חשבון מקום הזר של לוסיו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע לא התקשתה לנצח 0:2 את מכבי חיפה
הפועל תל אביב נפגשה עם איסמעיל ריאן, הציעה לו חוזה לחצי עונה
עומר דמארי עבר את הבדיקות הרפואיות ויחתום בקרוב במכבי חיפה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "הגיע הזמן שננצח את מכבי חיפה בליגה, בכלל הגיע הזמן שננצח בליגה. עשינו סיבוב ראשון מדהים ופתחנו את הסיבוב השני בצורה אחרת. היינו עוצמתיים, אני שמח שזה גם התבטא בתוצאה. בסך הכול לא ניצחנו שלושה משחקים, לא היינו כאלה גרועים. יש לנו ביקורת עצמית ובגלל זה היה חשוב לנצח בבית מול קבוצה טובה. אני לא מתייחס לכותרות, אלא לכל משחק. יש לנו סגל שצריך לנהל אותו, לבחון מי יותר בכושר ומי פחות. זה לא רק העבודה שלי, אלא של כל הצוות. אנחנו יודעים שאנחנו תלויים בעצמנו. חשוב שנתאמן קשה, נשפר מה שצריך ולעשות את העבודה במגרש".

רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה: "אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל רצינו לראות תשוקה, רוח ומלחמה מצד השחקנים. זה מה שהאוהדים רוצים לראות. פגשנו קבוצה טובה, הם אלופים וידענו שהם מסוגלים להכאיב לנו. הפנדל הרג אותנו, אני חושב שנראנו טוב יותר במחצית השנייה. זה נראה כאילו אנחנו לא מקבלים שום דבר בקלות, ואנחנו נצטרך להרוויח כל דבר בצורה קשה. זה לא כישלון. יש לנו עוד הרבה נקודות להילחם עליהן. חשוב שנשחק בצורה טובה כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. אנחנו עובדים קשה, לא נקבל שום דבר בקלות ונלחם על הכול. אנחנו יכולים לשנות את הגורל של העונה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
שבר בצורת. בכר/ברני ארדוב

על הספסול של ורמוט ורוקאביציה: "שיחקנו בשבת והיו לנו כמה ימים להתכונן. רצינו להישאר במשחק עם הגנה חזקה, הייתה לי תוכנית לשחק מעט יותר נסוג. הייתי חייב להכניס את גילי ורמוט וניקיטה רוקאביציה במחצית השנייה והם עשו את ההבדל".

על שחרור השחקנים: "לא, לא עשינו שום טעות. הייתה כאן החלטה מושכלת של המועדון, אלו השחקנים הצעירים של המועדון. עוואד וזנטי עשו עבודה טובה, הם רק בני 19. אנחנו רוצים להביא שחקנים חדשים, הבלם החדש יהיה כשיר, יש לנו את דמארי. נביא פרצופים חדשים ועם הזמן יהיה לנו סגל חזק".

דקל קינן הוסיף: "אנחנו בעיצומו של תהליך. השינויים במכבי חיפה יימשכו, אני חושב שאי אפשר לבוא בטענות על הרצון והלחימה שלנו. יש פער בין האיכות שלנו לבין הפועל באר שבע. אני חושב שהקהל מבין. כרגע מבחינה עובדתית אנחנו לא באיכות ובניסיון של הפועל באר שבע, זה ברור. יש עוד עונה ארוכה, יש לנו הרבה על מה לשחק. הבסיס של המועדון, שמורכב מהקהל וההנהלה. המועדון הזה יהיה בצמרת ובקרוב מאוד. אנחנו בתקופה פחות טובה, אין מה להסתיר את זה. יש לנו משחק בשבת ואנחנו צריכים לנצח. אני סומך על המאמן שלנו בלי צל של ספק ואני מדבר בשם כל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully