וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו יגיע לאימון, בהפועל באר שבע טוענים: "לא הגיעה שום הצעה עבורו"

12.1.2017 / 11:31

אחרי שנעדר מהאימון האחרון של הקבוצה, הקשר מתכוון להתייצב לאימון הערב: "אין לו כוונה להחרים את האימונים, הוא מקצוען". מהמועדון נמסר: "אם הוא רוצה לעזוב, שיביא הצעה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שנעדר מהאימון אתמול (רביעי) בשל מחלה, מאור בוזגלו מתכוון להתייצב היום לאימון הפועל באר שבע. במועדון טוענים כי האישור היה תקף ליום אחד בלבד והשחקן עצמו, שטוען כי חלק שיפור במצבו, צפוי לקחת חלק באימון אחר הצהריים. "מאור מקצוען, אין לו כוונה להחרים את האימונים, ובסך הכול חשף את הרגשות שלו בנוגע ליחס הקבוצה אליו", אמרו בסביבת השחקן.

בהפועל באר שבע מנגד, טוענים כי לא קיבלו כל הצעה על בוזגלו הנוגעת לחלון ההעברות הנוכחי או בקיץ. "אם מאור רוצה לעזוב, שיביא הצעה", אמרו במועדון. "עד עכשיו יש הרבה דיבורים, אבל לא קיבלנו הצעה מקבוצה שרוצה לצרפו". נכון להבוקר, בהפועל באר שבע מעריכים כי בוזגלו יישאר עד תום העונה, אלא אם כן תגיע בימים הקרובים הצעה ממועדון אחר. בסביבתו של השחקן טוענים שהוא מחזיק מהצעות מה-MLS האמריקאית, אך בשלב זה, כלל לא בטוח שתהיה קבוצה שתסכים לשלם סכומי עתק כדי להבטיח את החתמתו, ולא תעדיף לסכם עימו כבר עכשיו לעונה הבאה.

עוד בנושא

מאור בוזגלו לא הגיע לאימון: "הרגשתי מושפל. יש לי מגוון הצעות אבל אף אחת לא מבאר שבע"

שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
ישוב להתאמן. בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully