וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס נגד אוהדי סביליה: "את שחקני העבר האחרים הם קיבלו כמו אלים"

בלמה של ריאל מדריד כבש בפאננקה מול קבוצתו לשעבר, והתייחס להתגרות שלו בקהל לאחר השער: "לא מעריץ אנשים שמקללים את אמא שלי". זידאן גיבה אותו: "הוא לא עשה שום דבר לא בסדר"

one

ריאל מדריד רשמה אמש (חמישי) ציון דרך מרשים כאשר קבעה שיא חדש בספרד עם 40 משחקים רצופים ללא הפסד. הבלאנקוס התארחו בסביליה בגומלין של שמינית גמר הגביע הספרדי, במשחק שהיה די לפרוטוקול לאחר ה-0:3 של אלופת אירופה במשחק הראשון. השיא כבר היה נראה אבוד כשריאל פיגרה 3:1 בדקה ה-83, אך שערים של ראמוס ובנזמה סידרו לה שוויון ואת ההישג היוצא דופן.

מה שהעיב על המשחק ועל הערב החגיגי היו קריאות הבוז של אוהדי סביליה לשחקנם לשעבר, סרחיו ראמוס. הבלם הספרדי כבש בפאננקה מול האקסית ואף מעט התגרה באוהדי המארחת לאחר שכבש. בסיום ראמוס התייחס לנושא ואמר: "לא העלבתי או התייחסתי בחוסר כבוד לאף אחד, אך אני לא מעריץ אנשים ששרקו לי בוז וקיללו את אמא שלי מהדקה הראשונה של המשחק".

עוד בנושא:

גביע המלך: ריאל מדריד סיימה ב-3:3 מול סביליה ושברה את שיאה של ברצלונה
גביע המלך: ברצלונה ניצחה 1:3 את בילבאו ועלתה לרבע הגמר
לואיס סוארס: "צריך לחדש למסי את החוזה, לא לחשוב בהיגיון"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"האוהדים אף פעם לא קיבלו אותי כמו שהייתי רוצה". ראמוס לאחר השער/רויטרס

ראמוס המשיך: "זה תמיד יהיה הבית שלי פחות או יותר, אך אני לא אשתנה, אני מגיע כדי לשחק כדורגל ולהגן על הקבוצה שלי. כבר שנים שאני מגיע לאצטדיון של סביליה והאוהדים אף פעם לא קיבלו אותי כמו שהייתי רוצה. את שחקני העבר האחרים של המועדון הם מקבלים כמו אלים", סיכם כשהוא מתכוון לאיבן ראקיטיץ' ודני אלבס.

מאמן הבלאנקוס, זינאדין זידאן, גיבה את שחקנו: "כמובן שזה פוגע לשמוע עלבונות כאלה, במיוחד לשחקן ששיחק במועדון. אני גם לא שמח עבור המשפחה שלו. הוא גדל כאן ותמיד התייחס בכבוד למקום ממנו הגיע. אין לי שום דבר להגיד על צורת החגיגות שלו לאחר השער, הוא לא עשה שום דבר לא בסדר".

לגבי המשחק אמר הצרפתי: "סבלנו הרבה ונסבול כאן שוב ביום ראשון מול קבוצה מצוינת ומול האוהדים האלה. המשחק היה מסובך. סביליה שיחקה מצוין והגיע לה יותר מתיקו. אנחנו לא היינו במיטבנו אך הגיע לנו לעלות בסיכום שני המשחקים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully